Ga naar inhoud


Stilstaand beeld, ongeacht welke zender, sinds upgrade


paulussat
Ga naar oplossing Opgelost door TheEnforcer,

Aanbevolen berichten


Er is niets veranderd, ook op stand 1080i lopen ze vast, bij meerdere exemplaren ondervonden. Tot op de dag van vandaag.

Dat dacht ik ook al... maar wellicht heeft "redneck eyeball" 'inside information' die wij niet weten .... ik heb inmiddels alle DSR7141's vervangen door SAT801's waardoor ik al een tijdje niet meer gekeken heb. Maar ben altijd bereid om onze medemens te helpen met deze problemen die door CanalDigitaal zijn veroorzaakt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

-edit-

13:05 staat aan op SBS6HD met 1080i instelling, zal periodiek wel even kijken wat er wederom gebeurd:

 

Vanochtend: 09:00 beeld loopt nog steeds, ontvanger staat nu zo'n 20uur aan, nog geen record (ben al boven de 60 geweest) dus ben redelijk sceptisch, en gezien de eerdere berichten van anderen op dit forum geloof ik er nog steeds niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, niet te positief ☺

 

Zet net mn tv aan, beeld liep nog steeds op SBS6 sinds vanmorgen maar er was geen mogelijkheid meer om te zappen naar een ander kanaal. Ook de knoppen op de ontvanger zelf reageerden niet meer, zelfs de aan/uit knop deed niks. Dus hoppa maar weer stekker eruit en er weer in. Een iets andere variant van vastlopen, maar toch.... Zal het in de gaten houden en wederom opnieuw testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...