Ga naar inhoud


Stilstaand beeld, ongeacht welke zender, sinds upgrade


paulussat
Ga naar oplossing Opgelost door TheEnforcer,

Aanbevolen berichten

FEIT IS: We kijken iedere dag uren TV. De een iets meer dan de ander.

Als je met een DSR 7141 zit heb je dus een vet probleem. TV kijken hoort ontspanning te zijn is mijn mening.

Dus het advies af te wachten op CD...... kan ik niet mee leven.,

Waarom kan de oudere software niet gewoon OTA gezet worden. Meteen alles binnen 1 dag opgelost, toch ?

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heeft Canaldigitaal zich ingedekt met hun leveringsvoorwaarden.

 

12.8

CanalDigitaal spant zich in voor een degelijke

beveiliging van de Diensten. CanalDigitaal geeft

echter geen garantie voor de aangebrachte

beveiliging. CanalDigitaal is niet aansprakelijk voor

enige schade aan de zijde van de Klant of derden

die ondanks de door CanalDigitaal genomen

maatregelen mocht ontstaan.

 

Je kan de rechtmatigheid hiervan aanvechten.

Krijg je gelijk, mag je de overeenkomst ontbinden.

Je wint er, helaas,  niets mee.

"die ondanks de door CD genomen maatregelen mocht ontstaan".

Het gaat niet over schade die ONDANKS, maar precies DOOR de door CD genomen maatregelen is ontstaan.

Hebben ze zich dus eventjes verkeerd ingedekt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben nog veel meer voorwaarden, een ervan zullen ze wel van toepassing verklaren.

Of ze stand houden voor de rechter zal pas blijken wanneer die om een uitspraak gevraagd wordt, maar voor het geringe strijdbedrag komt het zelden tot een procedure.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, tot nu toe.

 

Maar resulaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

(verplichte bijsluiter)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bestaat er in Nederland eigenlijk iets vergelijkbaar met een class-action lawsuit, iets waar dus gebruikers in groep een proces aanspannen, en bij winst er uitbetaald wordt aan iedereen die zich ingeschreven heeft?

Dat zou ervoor zorgen dat de truuk van "voor dat bedrag ga je toch niet procederen" niet meer opgaat.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, wanneer jullie mij allemaal € 100 betalen om de kosten te dekken, ga ik alvast op Guernsey en Isle of Man een paar brievenbus firma's opstarten en een architect zoeken voor mijn nieuwe landgoed. :lol:

 

Vrij naar de stichting loterijverlies.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De media pakt het verhaaltje defecte M7 decoders dan wel op.

Dus als je de krant en het journaal wil halen weet je wat je te doen staat.

 

En als je € 200,- vraagt lever je er nog een goed werkend Linux  decodertje bij.

Dan kan je nooit beticht worden van zelfverrijking , je lost het probleem van de defect geraakte M7 decoders dan in één klap op. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste sat4all ers,

Dank voor jullie steun en raad,met name dirk044 en Enforcer.

Maar ik kan jullie melden dat CD een oplossing heeft aangeboden,ik heb voor mijn DSR 7141 ontvangers,2 nieuwe M801 ontvangen en heb dus het weekend weer heerlijk rustig tv kunnen kijken.

Had dus al een brief naar het programma Radar geschreven en dat aan CD gemeld dat ik als er geen goede oplossing zou komen zoals het terug zetten van de software of 2 nieuwe ontvangers ik dat ook zou doorzetten.

Dus nu een naar mijn toe goede oplossing .

Jammer voor al die mensen die dit niet kunnen uiten.

 

Jullie bedankt allemaal

Vr gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het je gelukt is om CD zover te krijgen dat ze SAT801's hebben geleverd aan je. Ook goed om te horen dat (mogelijk mede door) het publiekelijk maken van mijn onderhandelingen met CD deze toch enigszins kunnen bijdragen aan oplossingen voor anderen.

 

Hoop dat de SAT801 goed zal bevallen en hopelijk weer een paar jaartjes mee kan (tot aan de volgende software update/verscherpte codering :) )....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...