Ga naar inhoud


Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.


Sprietje

Aanbevolen berichten

 

In principe zijn alle tuners en tv"s die Conax ondersteunen geschikt. De nieuwe M7 tuners met interne kaart helaas niet.

 

Hoe gaan ze dat flikken?

Astra kan toch moeilijk het signaal doorgeven van de transponders die CanalDigitaal (M7) huurt van SES Astra. Dat zou mooi zijn. CanalDigitaal huurt de transponders en iemand anders gaat er mooi weer mee spelen.

Nou dat is toch gemakkelijk:

Je gooit de zenders die beiden doorgeven op dezelfde transponder(s),zet er Seca- en Conax-codering op,deelt de huurkosten en gaan.

Ik ben nieuwsgierig.

  • Like 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben over dit hele verhaal vrij positief. Hoe ze het gaan doen is altijd een topic of discussion maar als wij het over de markt hebben waar dit waarschijnlijk het meeste voor bedoeld is namelijk de mensen met een camper, dan zou dit toch een mooie oplossing zijn of ben ik nu te naïef? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben over dit hele verhaal vrij positief. Hoe ze het gaan doen is altijd een topic of discussion maar als wij het over de markt hebben waar dit waarschijnlijk het meeste voor bedoeld is namelijk de mensen met een camper, dan zou dit toch een mooie oplossing zijn of ben ik nu te naïef? 

En als deze camperaars een tijdelijk abonnement afsluiten voor een paar maand per jaar , waar betaald Joyne  dan de transponder huur van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op een ander forum schrijft iemand die op de Caravana-beurs is geweest en bij de stand van Joyne heeft geïnformeerd:

 

Ze gaan de HD kanalen doorgeven en je kan kiezen uit verschillende pakketten net als bij CD per 1 april komen ze op de markt en komt ook de website helemaal in de lucht.

 

Het is nog geen 1 April! :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Dus een codering die alleen werkt met een CI+ module?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De komende weken worden meer handelaren bezocht om informatie te krijgen voor de verkoop van CI+ modulen en smartcards.

Canaldigitaal ontvangers zijn ongeschikt voor de nieuwe provider, die heeft een ander codering systeem.

Of men d.m.v. een softcam en ingebouwde lezer kan decoderen is nog onduidelijk.

 

Het lijkt de bedoeling te zijn dat men op Astra 3 een eigen transponder gaat huren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Geloof d'r nix van.

 

Zou dit niet gewoon een CanalDigitaal truc kunnen zijn om allerlei hoge kosten uit te komen en onder een nieuwe naam door te gaan?

 

Vooralsnog is het niets meer dan een vage website van een marketingbureautje dat ook regelmatig voor Astra werkt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs is goed € 0,00

Voor zo'n prijs wil ik zelfs terug betaal TV , mooi prijsje :)

maar miljaardenondepatatten , ik vrees er voor :(

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...