Ga naar inhoud

Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.

Sprietje
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 289
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Op een ander forum lees ik het volgende: Was vanmiddag op de caravana en daar stond waarachtig een bedrijf dat ongeveer eind mei een Astra signaal gaat aanbieden. Ze heten Joyne of zo iets, vergeef m

Op een ander forum lees ik dat ze vanaf de Astra 23,5 gaan uitzenden. Dit schrijft een firma die in het noorden van het land zit dat al 45 jaar bestaat en waarvan ik de naam niet zal noemen. Op hun s

Nou als alleen maar SD aanbieden, dan krijgen ze mij nooit als klant. Ik weet niet of ze volgens de regels minimaal een stuk of 30 zenders aan moeten aanbieden maar ik denk dat er zeker een markt is

Geplaatste afbeeldingen

Even klonk dat heel interessant. Stel dat iemand met CD concurreren wil door via slechts één transponder op 19,2 Oost de belangrijkste NL en eventueel ook Vlaamse zenders door te geven tegen een basisbedrag zou die wel eens heel veel klanten kunnen van CD kunnen afpikken. Sterker signaal, aantrekkelijk aantal aanbieders via dezelfde satelliet, ik zie het wel zitten. Zou een prachtige stunt zijn!

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Voorlopig een website met veel vragen en je persoonlijke gegevens die je bij hun kwijt kunt.

En de vraag of je voor dat beperkte aanbod € 15/maand over hebt.

Ik kan nergens een adres op hun site terug vinden, iets wat je van een serieus bedrijf zou mogen verwachten.

De Kamer van Koophandel komt met dit, maar of dat het zelfde bedrijf is?

https://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=674287620000

Joyne. Televisie- omroepen. Radio-omroepen|Overige telecommunicatie

In het bedrijvengebouw is ook een bedrijf gevestigd, een technische groothandel op het gebied van communicatie in de breedste zin des woord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Het zou een soort proefballon kunnen zijn, om te kijken of er een markt is.

\en ze hebben ook een maandbedrag in gedachte wanneer je naar het vragenformulier kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

het lijkt me wel wat. Als ze dit kunnen realiseren en de zenders een beetje slim op transponders zetten en er voor zorgen dat je dan ook meer dan 2 streams tegelijk kan decoderen dan kunnen ze wel eens heel snel gaan groeien qua gebruikers.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gaat het vragen lijstje invullen voor een 10 euro per maand voor de Nederlandse zenders, daarna wacht ik rustig af wat komen gaat.

Het is bedoeld als vakantie TV, ik geef aan 12 maand :)

aangepast door Penthe

SAB Titan 4 Combo
Movie Cube S850H - Full HD Recorder/Mediaplayer + Dual digital HD tuner + 2TB HDD
Xiaomi Mi Box 3  -  Panasonic TX-P42UT30E

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er nog niet heel professioneel uit:

Domeinnaam

joyne.nl i Status actief Houder Marketing Proficiency i

En http://marketing-proficiency.nl/:

Domeinnaam

Status actief Houder Marketing Proficiency i   Datum registratie 2013-12-30 i Datum laatste wijziging 2016-08-06 Administratie door NL Domain Registry

Delta-FM

Gigablue Quad+
Kathrein UFS910si

(Humax IR-CI5400)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.