Ga naar inhoud


Wat is het goedkoopste CD-abonnement via overname?


wernert

Aanbevolen berichten

Even voor de duidelijkheid: internet hoef ik niet via de flippo's van CanalDigitaal, alleen tv.

 

Maar ik begrijp dus dat ik geen bestaande abonnementen kan overnemen? (Volgens mij kon dat toch? Dat je dus kaart en abbo overneemt. Of was dat alleen als de minimale contractsduur nog niet voorbij was.)

___________________________

 T90

2 x Slingbox solo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tuurlijk kun je wel wat overnemen maar waarom zou je het doen?  Je bespaard alleen op de aanschaf kosten van een kaart.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werner

 

Op zich begrijp ik wat je wilt. Als je redelijk kan besparen op de kaart. Voordeel van eigen kaart is dat je intern meerdere ontvangers (max4)op één kaart kan laten draaien. CD verkoopt geen nieuwe kaarten meer dus is overname een goed idee. Want met de cam cq ontvangers van CD kan dit niet.

 

Echter hoeveel haast heb je? Op korte termijn (medio juli) is het de bedoeling dat er een nieuwr aanbieder bij komt Joyne heet die. Prijzen en pakket samenstelling is nog niet publiekelijk. Maar naar mijn idee zal dit verrassend leuk kunnen worden. Voordeel is dat die op een sterkere satelliet zit ( dus minder uitval bij hevige regen en als je op vakantie gaat een groter gebied waar die te ontvangen is). Daarnaast ben je dan ook vrijer in de keus vd apperatuur en gebruiksmogelijkheden naar mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij geeft hij 50/5 aan... telfort geeft 50/10  

 

Bij mij komt de upload vrij standaard boven de 25 (bij een download die afhankelijk van het tijdstip van de dag tussen 86 en 92 ligt).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd in de gaten dat dit het tarief is voor nieuwe klanten, de eerste drie maanden. Daarna wordt het € 45 (voor 40/4 Mbit internet).

Althans volgens hun website https://www.ziggo.nl/tv-internet/

 

Oude klanten hebben wellicht (nog en voor hoe lang?) een beter aanbod.

Terugkeren naar Ziggo kan altijd en eenvoudig en vaak zonder activatiekosten (die anders € 17,50 zouden bedragen).

Eh, nee dus.

Het TV+(25/2) internet abonnement komt van de zg. 'tientjesactie' waar je als bestaande TV-abonnee die nog geen internet bij Ziggo had er voor €10 extra internet erbij kan nemen.

Vanaf 1 juli is het €12,50 extra, maar die €2,50 extra gaat elke Ziggo abonnee betalen vanaf 1 juli.

https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/12-50/

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo heeft een basic abonnement, met 40mb/s en minder zenders. Voor 40 euro..... gewoon ff bellen met de opzeg lijn, en zeggen dat je naar adsl gaat, het is niets iets wat je zo kan bestellen dacht ik....

 

Je kan nog naar digitenne, maar dat is ook niet meer zo goedkoop

aangepast door jeanj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nog naar digitenne, maar dat is ook niet meer zo goedkoop

Hoezo niet?

https://www.edpnet.nl/nl/prive/televisie.html

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je genoeg hebt aan NPO 1-2-3 n je regionale zender dan is het zelfs gratis (alleen in SD).

In combinatie met FTA satelliet (veel al in HD) is het je beste deal.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...