Ga naar inhoud


M7 heeft nieuw logo voor alle Europese merken


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op Telecompaper is het volgende te lezen:

M7 Group heeft een nieuwe branding voor alle Europese activiteiten aangekondigd tijdens Anga Com in Keulen. Het nieuwe kaleidoscope-based logo staat voor het op-maat gemaakte aanbod dat de betaal-tv aanbieder zijn klanten biedt. Het logo krijgt de tagline ‘Find Wonder ‘ mee.

M7’s zes operationele bedrijven in Europa behouden hun naam in elk land, maar nemen wel het nieuwe logo over. Hiermee benadrukken de bedrijven dat ze onderdeel zijn van de M7 Group. De nieuwe branding zal de komende maanden stapsgewijs worden geïntroduceerd in elk land. De campagne wordt ontwikkeld door Havas Düsseldorf.
M7 is eigenaar van de satelliet tv-aanbieders CanalDigitaal in Nederland, M7 in Duitsland, Telesat/TV Vlaanderen in België, Skylink in Slowakije en Tsjechië en Austriasat in Oostenrijk.

post-60869-0-23135800-1496149191.png

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou FANTASTISCH  helemaal geweldig hoor. Laat ze liever iets doen aan hun zender aanbod, de erbarmelijke beeldkwaliteit, de idiote activatie kosten, het feit dat je voor de 2e/3e kaart de hoofdprijs betaald maar niet hetzelfde pakket krijgt, boxen die allerlei bugs betvatten, moeten we nog even door gaan?

 

Laat ze dat logo maar steken waar de zon niet schijnt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou FANTASTISCH  helemaal geweldig hoor. Laat ze liever iets doen aan hun zender aanbod, de erbarmelijke beeldkwaliteit, de idiote activatie kosten, het feit dat je voor de 2e/3e kaart de hoofdprijs betaald maar niet hetzelfde pakket krijgt, boxen die allerlei bugs betvatten, moeten we nog even door gaan?

 

Laat ze dat logo maar steken waar de zon niet schijnt.

Komop Codx. Er moet toch minimaal een persoon zijn die hier een stijve lul van heeft gekregen :sick:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie alleen een lelijke vlek met een vierkant in, zeer waarschijnlijk getekend door de klein mannen.

Dit past beter bij hun imago

 

 13476359851958638477thumbs-down-icon-red

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, toch triestig waar hun prioriteiten naartoe gaan : extra codering, nieuw logo, prijsverhogingen, verhuizen van satelliet.

Is er nu eigenlijk al nieuws over die Discovery zenders?

Gaan ze of blijven ze?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar ze vooral goed in zijn dat is als je iets wilt veranderen ze je een contract van minimaal 2 jaar aansmeren en soms nog langer.

Vooral dus op maat gemaakt.

En dus verander ik niets.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt me bekend voor - kan het alleen niet plaatsen voor het moment - maar zou me niet verbazen indien dit een kopij is van een bestaand logo. als ik er nog een op uitkom zal ik het posten ........

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt me bekend voor - kan het alleen niet plaatsen voor het moment - maar zou me niet verbazen indien dit een kopij is van een bestaand logo. als ik er nog een op uitkom zal ik het posten ........

Het doet mij vooral denken aan het Microsoft Office Logo, maar het lijkt mij verschillend genoeg om niet als een kopie gezien te worden.

Maar ik vind zo'n logo dat precies een doos voorstelt of zo, behoorlijk inspiratieloos.

En het is weer geld dat gespendeerd wordt, aan iets waar de consument niets aan heeft.

 

https://c.s-microsoft.com/nl-be/CMSImages/Image_Threshold_390x375.png?version=c675bfbf-9195-533f-9d51-ad241e207870

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...