Ga naar inhoud


Vu Duo reageert niet meer op afstandbediening


Gait33

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Vu Duo zodra deze is opgestart heb ik beeld op NPO1.

Maar kan niet in de zenderlijst, kan ook niet verder zappen en kom ook niet in het menu.

Als ik de coax eruit haal en start hem opnieuw op achter met de schakelaar, dan werkt alles zoals het hoort, Alleen heb je er niks aan als er geen coax inzit. :sick:  :sick:

 

Hij draait op OpenPLI 4, heb ook al VTi geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. :crazy:  :crazy:

 

Heb er ook al een andere voeding ingezet, maar het blijft hetzelfde.

 

Alle tips zijn welkom :)  :)

 

 

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een beetje verwarrend verhaal, ik zie niet het verband tussen niet in het Menu kunnen komen en de coaxkabel eruit halen.

 

Bedoel je nu dat je met de originele afstandsbediening niet in het Menu kunr komen of met de AB ook niet door de zenderlijst kunt bladeren?

 

Kun je dat wek met de linke grote knop want ook daarmee kun je de kanalen wijzigen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij reageert nergens op, maar als ik de coax eruit haal en opnieuw opstart dan reageert hij wel met de afstandbediening.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit niks anders op verder te testen en uit te sluiten.

Andere ontvanger, andere lnb zouden mijn volgende stappen zijn.

 

Het klinkt een beetje alsof je antenne ingang  problemen geeft, maar je moet wel zeker weten dat andere mogelijke oorzaken uit te sluiten zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit niks anders op verder te testen en uit te sluiten.

Andere ontvanger, andere lnb zouden mijn volgende stappen zijn.

 

Het klinkt een beetje alsof je antenne ingang  problemen geeft, maar je moet wel zeker weten dat andere mogelijke oorzaken uit te sluiten zijn.

Ja dat heb ik gedaan, opstelling niks mis mee, de andere ontvangers hier in huis werken prima.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan nog steeds een elko probleem zijn. Immers, een LNB trekt ook stroom waardoor de voedingsspanning instabiel kan worden. Dus toch maar die beruchte elko's vervangen en dan pas verder zoeken.

Ik heb c807 vervangen met 3 andere voedingen geprobeerd, maar heeft niks geholpen. Welke elko's moet ik verder nog nakijken?

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook problemen gehad met de afstandsbediening van de Vu DUO, echter mij mij kon ik alleen met de knoppen op de VU nog iets veryetten.

Er schijnt een probleem te yijn de de afstandsbedieningen van de Vu..

Na vervanging van de afstandsbediening werkte alles als voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duits toetsenbord?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...