Ga naar inhoud


Gerecycled wc papier uit het riool


Sprietje

Aanbevolen berichten

In arabische landen is dit al gebruikelijk om de boel met water te spoelen en dan 1 papier of zo te gebruiken

 

Klopt hier hebben alle WC´s zo´n uitneembare hand sproeier.

Ik vind het zeer goed.

 

Aan de andere kant heb je nog genoeg van die schijthuizen hier waar je hurkend in een gat in de grond moet zien te bouten.

Je staat met je schoenen in de zeik van je voorganger.

Het stinkt er als de beerput van een varkensstal en dan bij 40°C...dan kun je je voorstellen hoe geweldig dat is.

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

 

Aan de andere kant heb je nog genoeg van die schijthuizen hier waar je hurkend in een gat in de grond moet zien te bouten.

Je staat met je schoenen in de zeik van je voorganger.

Het stinkt er als de beerput van een varkensstal en dan bij 40°C...dan kun je je voorstellen hoe geweldig dat is.

Ik ben blij dat ik in Nederland zit te bouten

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee in Spanje bouten is fijn, je drollemans ploft direct in het water.............................................

Ja, dat scheelt een handsproeier :grin:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee in Spanje bouten is fijn, je drollemans ploft direct in het water.............................................

Dat is het voordeel daar in de warmte met een "diep-spoeler", de drol ruik je dan ook niet dus minder stank in de ruimte waar je zit.

Maar dat is al zo oud als wat, wij gingen nog op de puts voor de mast en daar plonste je drol dus ook in het water en hadden ze in de kuip ook geen last van stank en je leegde het weer naast de boot, met je vinger maakte je je kont schoon, water genoeg. Dat is natuurlijk alweer lang geleden en dat mag niet meer, ze gunnen die vissen en paling geen lekkere hapjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...