Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

zeer zeker: https://www.sat4all.com/forums/discover/20/?&view=condensed is de view die problemen geeft

 

**edit**

Bij https://www.sat4all.com/forums/discover/20/?&view=expandedwerkt het wel correct.

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Nu weer goed vermoed ik?

 

Het was een klein probleempje in de vertaling die niet compatible was met de update die ik geinstalleerd heb.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Michel:

Nu weer goed vermoed ik?

 

Het was een klein probleempje in de vertaling die niet compatible was met de update die ik geinstalleerd heb.

Neen. Op PC alles ok. Op tablet (Android) niet.

Tijdsaanduiding op Tablet ok bij: off topic; Joyne; feedhunters; iptv; vu plus; linux; (ik stop hier)

Rest tot hier: %d u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de posts van het afgelopen uur lijkt het ondertussen correct te lopen in de compact view.

Bij de iets oudere posts, waar de notatie in dagen loopt, is het echter nog niet correct.

 

Zie screenshot; URL is dezelfde als de eerste url in post #278.

 

 

tijdsaanduiding2.png

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is momenteel een bekend probleem dat de prefixes ruilen en gevraagd in het 2dehands forum niet meer werken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Met deze nieuwe versie is overigens wel het in de editor slepen van een afbeelding onder windows opgelost.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

In jouw voorbeeld is die afbeelding keurig schermvullend.

 

Je upload ook een heel groot formaat. Bovendien, als je de afbeelding (in de editor) dubbelklikt kan je zelf een (kleiner) formaat opgeven.

 

Test (1920x1080) naar 800x452:

 

Dit is een test.

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn iPad Mini 4 ondervind ik toch nog regelmatig een probleem met het leegmaken van de tekstverwerker.

 

Als ik in topic op een willekeurig bericht op het Reply veld klik dan is dit veld normaliter leeg maar soms staat daar nog de tekst ingevuld welke ik eerder in een Reply veld heb ingevuld.

Het lijkt erop dat dit gebeurd als ik de Reply niet verstuur en het veld dus niet wordt leeggemaakt.

Als ik daarna op de optie ‘Tekstverwerker leegmaken’ klik wordt het veld op dat moment wel leeggemaakt maar bij een volgend Reply binnen dezelfde toreador staat de oude tekst er weer.

 

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat klopt, die reply wordt automatisch voor je bewaard. De meeste mensen vinden dat juist handig, want normaliter schrijf je niet iets in een veld om het vervolgens niet te versturen. :)

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen Je kan misschien beter eerst eens op de ESC toets drukken vóór je de betreffende pagina sluit.

 

Ik typ ook af en toe een reply; maar besluit die dan maar niet te posten (zelfkritisch denken; soms te venijnig van toon; ...)

En dan doe ik meestal een ESC voor ik het tabblad sluit...

 

**edit**

Typo

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...