Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Reclame staat ook niet uit maar Sjaak gebruikt een adblocker en sluit sat4all kennelijk niet uit.

Dat is een trend die met de maand erger wordt, tot het moment dat ik google ads helemaal buiten gebruik stel en voortaan affiliate advertenties in de berichten en artikelen op sat4all ga verwerken.

 

Wij proberen hier de advertenties zo draagbaar mogelijk te houden en om die reden is het dan ook betreurenswaardig dat zoveel mensen ons niet uitsluiten in de adblocker. Dat betekend andere vormen van reclame want een gratis dienst kan alleen voortbestaan als er linksom of rechtsom geld beschikbaar is om die online te houden.

 

Mocht je diep in discussie willen gaan over advertenties, dan doe je dat in een apart topic in het off-topic forum, maar in ieder geval niet in dit topic ;)

 

B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echt probleem is het niet maar mijn avatar (klavertje vier ) komt niet echt tot zijn recht in dat rondje .

Wat was er mis met de vorige avatar presentatie ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
50 minuten geleden zei Sjaak(k):

Michel, het viel mij vanmorgen op dat ik rechts geen advertenties meer zag staan maar wel een donatie scherm, die reclames waren toch in de code verwerkt en dus niet uit te zetten, verder vroeg ik alleen waar ik dan een donatie kan doen om sat4all in de lucht te houden.

En adblock plus staat op sa4all uit zie onderaan mijn screenshot, dus niet insinueren dat ik wel een adblocker aan zou hebben staan.

 

Ik insinueer niets, als jij advertenties niet aan de rechterkant ziet staan, dan ben je ofwel niet aan het opletten, ofwel heb je een adblocker aan staan, want die advertenties staan er, dat is een keihard feit. ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michel

 

Ik heb alleen reclame bovenin, geen reclame aan de rechterkant; ik gebruik Firefox, misschien heeft het met de beeld-instellingen van mijn PC-scherm temaken?

Een adblocker gebruik ik niet.

Trouwens, een donatie scherm zie ik ook niet.

Vreemd toch?

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

En met firefox op een behoorlijk klein scherm (1024px breed):

 

image.png

 

Pas als je werkt met een scherm kleiner dan 1024px kan je eventueel die zijbalk niet niet zien, maar dan zie je OOK de doneer knop niet ;) 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, bedoel je dat, dit zie ik alleen op het start scherm, niet als ik aan het posten ben.

Maar nu begrijp ik wat je bedoelt.

Ja, dan zie ik de reclames wel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
1 uur geleden zei trust:

Een echt probleem is het niet maar mijn avatar (klavertje vier ) komt niet echt tot zijn recht in dat rondje .

Wat was er mis met de vorige avatar presentatie ?

 

Ik heb het zojuist geprobeerd met de ouderwetse rechthoekige avaters, maar dat ziet er simpelweg minder mooi uit. Het is prima mogelijk je foto nog iets te optimaliseren zodat het er in een rondje ook goed uit ziet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas als je werkt met een scherm kleiner dan 1024px kan je eventueel die zijbalk niet niet zien, maar dan zie je OOK de doneer knop niet

 

Interessant om even over die doneer knop wat meer in detail te gaan . Er zitten hier honderden leden de regelmatig gebruik maken van het forum . Ooit heb ik een donatie gegeven tot onderhoud van de deze prima site.
Graag zou ik even vernemen hoeveel leden er effectief gebruik hebben gemaakt van de functie knop en er daadwerkelijk iets hebben gestort. Ik vind het maar normaal dat je iets doneert voor een site waar we dagelijks ontzettend veel plezier aan beleven , maar ieder zijn gedacht....

Eventueel kan er ook een percentage aangegeven worden hoeveel van alle leden al ooit eens iets gedoneerd hebben.

Lijkt me gewoon even interessant om te weten.
 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ik sat4all nu in beeld krijg , zie bijlagen !!

Mijn eerlijke mening , het vorige lay-out was stukken beter ,

maar ach , gewoon ter info , NIET belangrijk !!

 

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 1.jpg

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 2.jpg

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 3.jpg

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 4.jpg

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 5.jpg

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 6.jpg

hoe ik sat4all krijg op mijn scherm 7.jpg

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...