Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


Sterker...  ik heb het 'laden' probleem nooit gehad... en nu wel.

Er zal vast iets misgegaan zijn tijdens het oplossen van een ander probleem.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke internet browser wordt er gebruikt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de Yandex browser, waar het altijd goed mee ging , maar nu niet meer... nieuwste versie 17.7.1.791

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier met Firefox geen problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier met Firefox/Linux dus wel :-)

 

.... maar met Chrome/Linux dan weer niet.

aangepast door HanW

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal straks Firefox ook eens proberen, maar het heeft sinds de start van de nieuwe software gewoon goed gewerkt... dus moet er iets gewijzigd zijn sinds die tijd. Gisteren was ik niet online, dus ik weet niet sinds wanneer het niet meer werkt.

 

Als je op 'volgende' klikt, die je de tekst snel verschuiven in licht grijs... en wanneer er normaal gezien dan de eerste nieuwe bijdrage op de volgende pagina verschijnt, krijg je nu een lege pagina met onderaan het zwarte vlak met "laden", maar het cirkeltje draait niet.

Door dan de pagina te aktualisieren komt die eerste bijdrage wel zoals het hoort.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...