Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Michel:

Wat draai jij voor een resolutie? 640x480 of zo?

 

Dit ligt echt aan je eigen pc en instellingen hoor.

Nee, Cookie Monster is slechtziend.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Mojo:

Nee, Cookie Monster is slechtziend.

Ik ben ooit bij hem geweest (en hij bij mij ) bewonderenswaardig hoe hij toch deze hobby uitvoerd en geniet .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat wist ik uiteraard niet, maar dan is het antwoord toch helaas negatief. De site is responsive gebouwd en ziet er zelfs op een klein smartphone scherm prima uit, maar met dergelijk lage resoluties kunnen wij onmogelijk rekening houden. Daar zou het overgrote deel van onze bezoekers dan weer last van hebben.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

resolutie 1600x900 - tekstgrootte 125% - zoom 233%
Mag ik u vragen om in deze draad , dit antwoord , #317
+ mijn ander antwoord #312 te wissen , aub ??
Reden , ik mest het zelf altijd uit om het te kunnen lezen ,
tekst copy/paste naar kladblok = ok voor mij !!
Mijn antwoord 312 was enkel ter info , meer niet !!
Dank bij voorbaat

PS: Voor de rest reageer ik niet meer in deze draad !!

Scherm = 40 inch ,

afstand tussen mij en het scherm 30 tot 50cm maximaal

 

 

webbrowser_resolutie_1600x900_--_tekstgrootte_125%_inzoom-233%.jpg

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook mis, of ik weet niet hoe het moet, is een afbeelding plaatsen tussen je tekst.

vroeger gebruikte ik dat, als ik uitleg gaf met bijpassende foto's.

dus foto eronder uitleg dan weer foto eronder uitleg enz. Indien wel mogelijk. Hoe doe je het dan aub?

alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is toch niet zo moeilijk. Afbeelding uploaden (of slepen), in de tekst gaan staan en op de gewenste afbeelding klikken.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel hoe kan dit?

 

Je plaatst een nieuw bericht en dan blijkt dat het volgnummer van het draadje niet een opvolgend nummer heeft maar een nummer van enkele berichten geleden. Ik heb er een afbeelding van gemaakt.
Je zou toch zeggen dat na bericht 17 en 18 bericht 19 komt maar nee hoor, het krijgt dan nummer 16 wat al bestaat. Na ongeveer 5 minuten wordt alsnog gecorrigeerd naar bericht 19.
Ik heb dit al diverse malen meegemaakt. Uiteindelijk komt het dus wel goed maar vreemd is het wel.

 

Hoe kan dit.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik doe niet alsof het niet bestaat, ik heb precies zoals ik schreef geen idee hoe het komt.

 

ik zal die niet officiële plug-in die berichtnummers weergeeft weer uitzetten, want die blijkt dus niet goed te werken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook bij die review. Andere meldingen via email zijn correct.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even een vreemd probleem welke ik nog niet eerder heb ondervonden.

 

In een topic wilde ik als antwoord o.a. een link toevoegen van een ander topic.

Daarvoor heb ik de betreffende topic geopend en de link via Copy - Paste overgebracht in de topic waarop ik antwoordde.

 

In eerste instantie zie ik dan heel even de geplakte link verschijnen maar dan wordt de betreffende pagina als beeld geplaatst en niet als link wat tot nu toe wel altijd het geval was, zie bijlage.

Dus je kunt nu niet meer op de link klikken en door de betreffende topic bladeren.

Ik gebruik Safari op een iPad Mini 4.

 

Het gaat om de link naar het VU+ topic DCC-E2 werkt niet

D1BBEA3C-5033-41F5-AAD8-B093FABB9A73.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan nog steeds op "NF5 maakte een discussie in VU Plus aan" of op " DCC-E2 werkt niet" klikken om naar het desbetreffende topic te gaan. Je zou zelfs op "18 reacties" kunnen klikken om het hele topic te lezen.

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...