Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vervelend. Dat kwam weer door het block waar de advertentie tussen de berichten in stond. Google blijft vinden dat dit blok 0 pixels breed is terwijl het dat overduidelijk niet is.

 

Ik heb het nu weer uit gezet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is hetgeen onder mijn scherm een add functie van de forum software voor inkomsten, of heb ik een beestje op mijn android gsm? Valt de laatste 2 dagen op.

Screenshot_2017-08-28-15-20-03.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sattv4iedereen:

Is hetgeen onder mijn scherm een add functie van de forum software voor inkomsten, of heb ik een beestje op mijn android gsm? Valt de laatste 2 dagen op.

Screenshot_2017-08-28-15-20-03.png

Ik hoop, dat het geen nieuwe functie is van de forum software. Want het is behoorlijk irriterend. Reclame tussen de berichten erboven en eronder ja, maar niet het onderste die je ziet in het voorbeeld, dat je steeds naar beneden moet aanklikken. Indien dit niet forum gerelateerd is, graag ook reactie, dan moet ik onder android een topic starten, dan staat er iets op mijn gsm dat niet thuishoort. Andere bezochte site's gaven dit nog niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het vanonder, en het is erg opdringerig. Ik begrijp, dat het forum zijn financiële middelen moet halen van reclame, maar op die manier is dit agressief. Als het aan het forumsoftware ligt, en Michel neemt het niet weg, dan zoek ik spijtig genoeg een app om dit te blokkeren, of verlaat ik ten spijte sat4all, waardoor anderen weer een gat in de lucht zullen springen.

Ga akkoord met reclame tussen de berichten erboven en eronder maar NIET dat er van onder een extra venster opent. Gebruikte browser chrome op android 6.0 op huawai p8 lite.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dan tik om de reclame naar onder te gaan, zie je nog dit zoals op afbeelding.:mad::mad: maar bij andere topics komt het dan weer zoals foto's hierboven:mad:. Andere sites nog niet gehad.:confused:

Screenshot_2017-08-29-00-29-56.png

aangepast door sattv4iedereen
Verduidelijking

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of het al gemeld was, maar tijdsaanduiding in de tijdslijn is niet correct meer.

Er staat gewoon %d min. of %d u.

 

tijdsaanduiding.png

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je eigen tijdsinstelling op computer en op het forum staat wel correct?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv: ik mag denken van wel.

 PC is ingesteld om op regelmatige basis te syncen met de timeservers.

 

Net een test gedaan via Firefox; ook daar is in de compacte weergave een probleem. Bij de Uitgebreide weergave lijkt het wel correct te lopen.

 

PC met Windows 10; IE11/FF54.0.1 (en ook nog hertest na de update naar FF55.0.3)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...