Ga naar inhoud


Hoe kan ik de zender van de maand vinden?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik krijg regelmatig nieuwsbrieven binnen met o.a. de zender van de maand, maar waar kan ik die vinden?

 

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik zie nooit een kanaalnummer in de nieuwsbrief voor bijvoorbeeld de M7 SAT801, zeg maar de Canal Digitaal lijst.

 

Wordt de zender van de maand op 1 vast kanaal uitgezonden, of wordt de zender van de maand vrij gegeven waar die al zat?

 

Als de zender van de maand op de plek waar deze zit vrij gegeven wordt, waarom zet Canal Digitaal het kanaalnummer er niet bij, of zie ik die over het hoofd?

 

Edit:

 

Ik heb inmiddels de voor mij niet zo duidelijke nieuwsbrief het kanaalnummer gezien, maar dan blijft de vraag, is dat op een vaste plek, of wisseld deze per maand van kanaalnummer?

 

Edit:

 

Als ik nu wat nieuwsbrieven vergelijk, dan is het steeds een andere zender op een andere plek.

 

Edit:

 

Ik lees nu als ik het goed lees dat niet elke zender van de maand via de schotel te ontvangen is, maar via de Orca ontvangers, dus via het internet aangesloten, klopt dat?

 

Edit:

 

Ik zit eigenlijk nog met 1 vraag, per wanneer gaat de zender van de maand in?  Ik krijg nieuwsbrieven onregelmatig en nooit op de laatste of eerste van de maand.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De zender van de maand is te zien gedurende een maand, oftewel van de eerste dag van de maand t/m de laatste dag van de maand. 

Deze maand dus van 1 november t/m 30 november. 

 

De nieuwbrief verschijnt vaak pas na ruim een week, zo rond de 8-st/9-de dag van de maand.

 

Wil je van dag 1 gebruik maken van de zender van de maand?:

Check dan deze site op de eerste dag van een maand: 

 

https://www.canaldigitaal.nl/blog 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender van de maand is bij Canal Digitaal geen apart kanaalnummer, maar gewoon het gebruikelijke kanaalnummer van die zender.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...