Ga naar inhoud


Nieuwe PLI is gereed.


Steve

Aanbevolen berichten


Er komt elke dag een nieuwe versie uit en als je doelt op de nieuwe 6.0 die is er ook al een tijdje.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb de ervaring om géén updates te doen op mijn Duo2, dat kan helemaal fout gaan.

In Open PLi  4 had ik op een gegeven moment alleen nog maar tuner A&B die werkten, C&D hadden signaal, maar geen beeld.

Ik draai nu versie 6.0RC en doe niks meer, als het goed draait, gewoon laten voor wat het is.

 

Wat in deze versie niet werkt, is HbbTV maar voor uitzending gemist kan je altijd terecht via apps op je tablet / smartphone.

NPO, ARD/ZDF e.a. zijn goede apps en je kan het streamen naar je (moderne TV).

Ook CD heeft een goede app, ook streamen en je kunt er programma's mee opnemen.

Als versie 6.1 uitkomt, wacht ik een paar weken en kijk eerst op het forum of er bugs zijn, pas dan flash ik het.

Altijd! eerst een back up maken.

 

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp niet waarom je daar zo'n moeite met hebt,

updates zijn ten gunste van de stabiliteit en funktionaliteit

 

ofschoon hier aangegeven wordt dat de 6.1 RC nieuwer is dan het stable release van een paar dagen geleden

 

Screenshot_31.jpg

 

bovendien is juist de RC vor de testers

raar dat je die erop hebt en niet stable

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zijn er al mensen met een Vu+ Duo 2, die Open PLi 6.1 op hun ontvanger hebben?.

 

Ik zou willen weten of het soepel loopt, geen of weinig bugs en of HbbTV nu wél werkt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-11-2017 om 13:51 zei Tonskidutch:

begrijp niet waarom je daar zo'n moeite met hebt,

updates zijn ten gunste van de stabiliteit en funktionaliteit

Mja, als het werkt, en je verder geen klachten hebt.....

Zo deed ik ergens na zeer lange tijd ergens begin dit jaar een update, sindsdien heeft mijn CEC nooit meer probleemloos gewerkt als daarvoor.

Hierna trouw bijna iedere maand wel een update gegeven, probleem nooit meer verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Pass3c:

Mja, als het werkt, en je verder geen klachten hebt.....

Zo deed ik ergens na zeer lange tijd ergens begin dit jaar een update, sindsdien heeft mijn CEC nooit meer probleemloos gewerkt als daarvoor.

Hierna trouw bijna iedere maand wel een update gegeven, probleem nooit meer verholpen.

 

Na een bepaalde tijd een update uit te voeren is zeker aan te bevelen omdat het ophouden van updates later bij het noodzakelijke updaten meer problemen zal kunnen opleveren, althans zie ik regelmatig klachten bij gebruikers die lange tijd geen update hebben uitgevoerd.

 

Als er na een update klachten optreden dan is er maar één remedie, opnieuw flashen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...