Ga naar inhoud


usenet providers


pirrewit

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder
6 uur geleden zei stevie-v:

Easynews is niet de goedkoopste maar kwaliteit kost vaak ook even iets meer.

 

Toch kan ik met de beste wil van de wereld geen kwaliteitsonderscheid ontdekken. Mijn usenet aanbieder werkt (altijd) perfect, heeft een uitstekende retentie en wat ik download is precies hetzelfde als wat ik download via andere usernet aanbieders. ;)

 

Toch kost mijn 20Mbit abbo dat ik 2 weken geleden met 60% korting verlengd heb op jaarbasis nog geen 27 euro. Dat tegen de bijna 100 euro die ik op jaarbasis bij Easynews kwijt ben.

Dan is het prijsverschil tussen heel erg goed en uitstekend toch wel erg groot :(

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben super tevreden met Easynews en wat jij verwoord als goed en uitstekend dat kan voor mij het verschil zijn niet voor jou usenet provider te kiezen.

Ik heb er de afgelopen jaren heel wat getest en inderdaad er zijn goeie voor een stuk minder geld, wat als ik voor uitstekend wil gaan?

 

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat respecteer ik, alleen ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom ik in plaats van 27 euro per jaar 100 euro per jaar zou willen betalen. Je zegt namelijk alleen dat deze provider 'uitstekend' is en verteld niet waarom ze dan precies beter zijn dan andere goede usenet providers.

 

Aangezien alles wat ik wil downloaden (en meer) prima download via mijn 27 euro usernet aanbieder, is dat voor mij meer dan voldoende.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Retentie bijvoorbeeld?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
39 minuten geleden zei stevie-v:

Retentie bijvoorbeeld?

 

Bij de huidige aanbieder 1150 dagen. Ik heb maar 30 dagen nodig :)

 

Alles wat ik interessant vind, is toch onderworpen aan 'takedowns' en de rest pak ik binnen die 1150 dagen wel ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit al een groot verschil, ieder zijn ding ik betaal dus graag meer voor een retentie die stukke beter is.

Nu komt het net zo over alsof een takedown ervoor kan zorgen dat het bij geen enkele usenet provider meer te downloaden is, ook daar zit een groot verschil in.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei stevie-v:

Nu komt het net zo over alsof een takedown ervoor kan zorgen dat het bij geen enkele usenet provider meer te downloaden is, ook daar zit een groot verschil in.

Kun je uitleggen hoe dat zit?  Takedown notice aan 1 usp, moet de rest dan volgen? Alle servers op usenet zouden toch dezelfde content moeten hebben.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is dat zeer zeker niet het geval, ik switch wel eens van usenet provider voor een zeer kleine vergoeding kan ik dan een dag downloaden.

Wat bij de ene usenet provider niet meer te downloaden is i.v.m. een takedown kan bij een andere soms nog gewoon gedownload worden.

Heb het zo vaak meegemaakt, waar dat aan ligt weet ik niet dat antwoord moet ik je schuldig blijven.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel bestaat de mogelijkheid nog om een jaartje aan Eur 27 aan te sluiten. En zo ja mogen we dan weten waar te zoeken.

Blijkbaar gebruik ik usenet ongeveer zoals jij. Zonder veel toeters en bellen af en toe leechen.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Spotnet op de nieuwsgroepen van Ziggo. Retentie 30 dagen maar vaak genoeg 45 dagen kunnen downloaden. Nog nooit gebeurd dat ik iets niet kon downloaden. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
49 minuten geleden zei pirrewit:

Michel bestaat de mogelijkheid nog om een jaartje aan Eur 27 aan te sluiten. En zo ja mogen we dan weten waar te zoeken.

Blijkbaar gebruik ik usenet ongeveer zoals jij. Zonder veel toeters en bellen af en toe leechen.

grts

Zie mijn eerste post in dit topic. De korting is nu 50%.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel dat was ik even uit het oog verloren. Excuus.

Enig nadeel bij Xs is de abo vorm en het ontbreken van PayPal.

Er wordt ook niet vermeld hoe lang de promo happy 2018 loopt.

bedankt voor de info.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...