Ga naar inhoud


Problemen na updaten naar VTI 13.0.3


Jürgen

Aanbevolen berichten

Mijn SOLO4K vanuit een goed functionerende versie 13.0.2 ge-upgrade naar 13.0.3 maar na het opstarten wel signaal maar geen beeld.

Verder functioneerde voor zo ver ik het kon beoordelen alles.

Alleen viel mij op dat de Signaalfinder circa 6% minder signaal aangaf dan met de vorupige versie.

 

Na het restten van een recente backup werkte alles weer.

Ben benieuwd hoe de update bij anderen verloopt.

 

aangepast door ceesv
Posting gesplitst, het andere onderwerp is alleen voor melden nieuwe versies.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


BIj mij werkt Oscam niet meer...TVVlaanderen kaart wordt niet meer correct gelezen

Gbox doet het wel met die kaart. (gebruikers van gbox van Ultimo 4k en Solo 4k melden wel ook problemen in het vuplus support forum, daar wel voornaleijk met hdplus kaart, manueel starten van gbox (via console) bracht bij sommigen soelaas)

Mijn box is de Uno 4k SE.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wiz

Mijn excuses, was even vergeten dat ik in de update aankondigingen geen discussies mocht plaatsen.:(

 

Het is overigens wel een flinke updat, 292 files.

 

Na de schijnbaar vanmorgen aangepaste update functioneert de SOLO4K nu na de installatie van de nieuwste update.

Weer een supersnelle reactie van VTI..

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2018 om 22:54 zei Jürgen:

Mijn SOLO4K vanuit een goed functionerende versie 13.0.2 ge-upgrade naar 13.0.3 maar na het opstarten wel signaal maar geen beeld.

Verder functioneerde voor zo ver ik het kon beoordelen alles.

Alleen viel mij op dat de Signaalfinder circa 6% minder signaal aangaf dan met de vorupige versie.

 

Na het restten van een recente backup werkte alles weer.

Ben benieuwd hoe de update bij anderen verloopt.

 

Hier bij de Uno4k hetzelfde euvel, na gisteravond nogmaals updaten was alles weer OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTi is hoofdzakelijk een duitstalige aangelegenheid en draait op op duitse servers. SKY FastScan heeft nooit bestaan en is voor hen dus "nebensache". Heeft absoluut geen prioriteit. Denk dat ze de oude FastScan gewoon geleend hebben uit andere images en compatibel gebben gemaakt voor VTi. Alleen M7 gebruikt FastScan dus alleen voor landen noodzakelijk waar M7 actief is...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Mimisiku:

VTi is hoofdzakelijk een duitstalige aangelegenheid en draait op op duitse servers. SKY FastScan heeft nooit bestaan en is voor hen dus "nebensache". Heeft absoluut geen prioriteit. Denk dat ze de oude FastScan gewoon geleend hebben uit andere images en compatibel gebben gemaakt voor VTi. Alleen M7 gebruikt FastScan dus alleen voor landen noodzakelijk waar M7 actief is...

 

Fastscan word ook gebruikt door o.a HD Austria, Diveo, Skylink Czech, Skylink Slovak, KabelKiosk

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, zijn ook M7 filialen.. En dat staat ook in mijn post :)

Aanname of niet. Ik heb geen inside information bij VTi. Kan dus ook alleen maar gissen. Wel gevraagd op VTi forum, maar daar komt geen antwoord buiten dat het voor hun maar 'nebensache' is.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...