Ga naar inhoud


Openingsrace F1 voor vroege vogels


Sprietje

Aanbevolen berichten

Zondag 25 maart wordt de eerste Formule 1 race gereden van dit seizoen in het Albert Park in Australië. Vanwege het tijdverschil moet je vroeg op staan om de race life te zien.
Op RTL-Duitsland is de race op de volgende tijden te volgen:


Za. 25 maart
6.00 - 6.45uur Vrije Training
6.45 - 8.15uur Kwalificatie


Zo. 26 maart
6.00 - 7.00uur Voorbeschouwing
7.00 - 8.55uur de Race
8.55 - 9.40uur Huldiging en hoogtepunten

 

Bedenk echter dat in de nacht van zaterdag op zondag de zomertijd in gaat er de klok om 2uur een uur vooruit gezet wordt. Hij voelt dus alsof de race al om 5.00uur begint en de voorbeschouwing om 4uur. Dus voor de diehards.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 uur geleden zei Sprietje:

Zondag 25 maart wordt de eerste Formule 1 race gereden van dit seizoen in het Albert Park in Australië. Vanwege het tijdverschil moet je vroeg op staan om de race life te zien.
Op RTL-Duitsland is de race op de volgende tijden te volgen:


Za. 25 maart
6.00 - 6.45uur Vrije Training
6.45 - 8.15uur Kwalificatie


Zo. 26 maart
6.00 - 7.00uur Voorbeschouwing
7.00 - 8.55uur de Race
8.55 - 9.40uur Huldiging en hoogtepunten

 

Bedenk echter dat in de nacht van zaterdag op zondag de zomertijd in gaat er de klok om 2uur een uur vooruit gezet wordt. Hij voelt dus alsof de race al om 5.00uur begint en de voorbeschouwing om 4uur. Dus voor de diehards.

 

Maar 1 uur verschil toch?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

:grin:

Vermoedde ik al, leek me al sterk.

Bij mij niet overigens, mijn tijd van opstaan varieerde al heel lang, afgezien van het feit dat ik niet eerder op ga staan voor zoiets als een F1 race.:)

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Dagboek uit Melbourne (1): Meer spanning in 2018? Vergeet het, Mercedes is volgens Zak onaantastbaar

Formule 1-verslaggever André Venema houdt tijdens de Australische GP op deze website een dagboek bij, waarin hij vanuit de paddock schrijft over roddels, trends, het laatste nieuws en Max.

 
 

Het maakt niet uit naar welke Grand Prix je gaat: altijd en overal ter wereld kom je onderweg wel ergens een collega, volger of F1-teampersoneel tegen. Soms schud je alleen een hand of geef je ter herkenning een beleefde hoofdknik. Soms ook maak je een praatje, zoals afgelopen maandagnacht. Op weg naar Melbourne wandelde ik tijdens de korte tussenstop in Singapore rustig naar gate A17. Daar zat McLarens topman Zak Brown eenzaam en alleen op zijn zaktelefoon te turen.

Vorig jaar sprak ik de Amerikaan uitgebreid in China, onder meer over zijn raceloopbaan die zich in zijn jonge jaren voor een belangrijk deel in Nederland heeft afgespeeld. “Dat is alweer lang geleden”, grijnsde Brown, altijd spraakzaam en meestal in voor wat smalltalk. Ik vroeg hem nadat we wat onderlinge beleefdheden hadden uitgewisseld hoe McLaren ervoor staat. Goed, zei hij. “Maar de betrouwbaarheid is een punt van zorg.” Dat weten we na alle panne in Barcelona.

Opmerkelijker vond ik het antwoord op de vraag welk team er volgens hem na de wintertests in Barcelona het beste voor staat. Resoluut en zonder te nadenken zei Brown: “Mercedes. Geen twijfel over mogelijk. Die zijn nog sterker dan vorig jaar. Dat Lewis gelooft dat Red Bull in Melbourne de beste auto heeft, is lief van hem. Maar dat zegt hij alleen om de anderen een beetje hoop te geven. Niemand zal Mercedes kunnen verslaan.” Oef, dat belooft weinig goeds voor Max Verstappen & co als we hem moeten geloven…

Na een lange reis (21 uur zuivere vliegtijd) constateerde ik met ernstig slaaptekort dat de woensdag in Melbourne een gebruikelijke woensdag was, waarbij de prachtige teamkleding van Alfa Romeo Sauber en Mercedes me meteen bekoorden. Buiten de paddock werden de laatste likjes verf aangebracht, de diverse podia afgebouwd en was het volumeniveau van de muziek in de luxe gastenlounge zo te horen ruim voldoende. Er hing in Albert Park een zomerse en opwindende geur in de lucht: het feest gaat weer beginnen!

 

Zonde dat Zak de uitkomst al heeft voorspeld.

https://www.formule1.nl/nieuws/dagboek-uit-melbourne-1-meer-spanning-in-2018-vergeet-het-mercedes-is-volgens-zak-onaantastbaar/

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Max Verstappen reed vannacht spectaculair.
In de eerste trainingsronde zette hij een derde tijd weg achter de twee Mercedesen.
In de tweede trainingsronde zette hij een tweede tijd weg achter Hamilton.
Hij heeft laten zien dat er zondag een podiumplaats in zit.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben nog iets voorzichtiger hoor.

Het ziet er inderdaad goed uit. Maar het zijn pas vrije training 1 en 2 en daar word nog veel gespeeld met de setup.

Ik denk niet dat we van alle teams al het snelste hebben gezien.

Maar de kans op wat water op de baan schijnt redelijk groot te zijn en dat ligt Max wel.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ja regenkans zaterdagmiddag 100% met onweer. Dus voor de kwalificatie goed voor Max. Misschien kan hij wel in poleposition starten.
Zondag regen in de nacht en ochtend. In de middag wordt alleen harde wind voorspelt.

 

Dus Stoffelweer . :P

 

Zal het vannacht wel even volgen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Red Bull Racing-coureur Daniel Ricciardo heeft vrijdag een gridstraf van drie plaatsen gekregen van de wedstrijdleiding omdat hij vrijdag tijdens de tweede vrije training te hard doorreed toen de rode vlag werd gehesen vanwege een losliggende kabel op de finishlijn. Ook dat is in het voordeel van Max om een goede startpositie te krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De F1 is het kijken niet meer waard.

Liberty Media heeft de grid girls afgeschaft.

Snik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...