Ga naar inhoud


Radio (NPO 2, NPO 3FM en NPO 4)


greydutch

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik merk net dat ik de radiozenders NPO 2, NPO 3FM, en NPO4 niet (meer) ontvang, hoewel ik een Basis HD pakket heb. Volgens de website van Canal Digitaal zijn deze zenders bestanddeel van mijn abonnement. Aan een verkeerde frequentie kan het eigenlijk niet liggen, want die is dezelfde als voor NPO 1 en NPO 5 die ik wel kan ontvangen. Iemand een idee? Mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
11 minuten geleden zei greydutch:

Aan een verkeerde frequentie kan het eigenlijk niet liggen, want die is dezelfde als voor NPO 1 en NPO 5 die ik wel kan ontvangen

Tja, 1 en 5 zitten op een andere transponder.

 

Alweer een poosje geleden zijn de zenders gewijzigd, je zal ze opnieuw moeten inlezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Foutje van kingofsat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt  greydutch , genoemde radiozenders zitten allemaal op transponder 12187 H. NPO Radio 1 en 5 zijn free to air Radio 2-3-4 zitten in het BasisHD-pakket.
Met een BasisHD-pakket zou je die zenders dus moeten ontvangen.
Radio 1 t/m 5 zaten eerst op transponder 11914H. Deze transponder is 26 febr. 2018 gestopt. Alle vijf deze radiozenders zijn over gegaan transponder 12188H

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ah, ik zie al hoe dat komt, ik had als zoekopdracht Canaldigitaal als provider geselecteerd.

Dan worden de genoemde zenders niet weergegeven.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...