Ga naar inhoud


Joyne binnenkort ook voor Belgische abonnees


Sprietje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Satwatcher:

Ik denk dat Joyne op zich geen probleem met de verkoop van abonnementen van Ziggo Sport Totaal heeft. Maar dat Ziggo Sport Totaal dit wel heeft.

 

 

 

net zoals als dat de Vlaamse commerciële zenders waarschijnlijk niet weten dat er in Nederland ook word gekeken naar hun zenders via satelliet en ze zo inkomsten mislopen door reclame en uitzendrechten enkel betalen voor Belgie. 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp niet dat ze je 2 modules doen kopen als je Vlaamse en Nederlandse zenders tegelijk wilt, was dit echt nodig of een manier om gewoon 2 CI modules te kunnen verkopen?

Stel dat ze later nog met een Franstalig Belgisch pakket afkomen, dan zou je dus 3 modules nodig hebben als je die erbij wilt, en vooral : een ontvanger die dat aankan.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Dimmie:

Het is raar dat geo-blocking nog steeds niet verboden is voor satelliet maar alleen verboden is voor online diensten via internet. Net alsof geo-blocking bij satellietsignaal ineens minder discriminerend zou zijn. In ieder geval is het anno vandaag gewoon schandalig te noemen dat geo-blocking nog steeds wordt toegepast.

 

Als Joyne een beetje vooruit denkt in de tijd dan zouden ze gewoon exact hetzelfde pakket aanbieden voor iedere europeaan en dus geen onderscheid maken op basis van afkomst/nationaliteit.

 

Ook met geo-blocking moet een abonnement mogelijk zijn volgens het principe van de vrijheid van verkeer van goederen en diensten tussen de EU lidstaten.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk reeds bijna 1 jaar naar Joyne. Geen problemen tot op heden. Ik zal het Nederlandse pakket behouden, moet niet onderdoen voor de Vlaamse zenders. Hopelijk nu één en canvas in hd. Wat ik positief vind aan Joyne is dat alle zenders op één satelliet zijn te vinden, maakt het afstellen stukken eenvoudiger voor een leek. Zelf heb ik een 9-13-19-23 monoblock LNB. Ik heb het altijd een vergissing gevonden van TVVL om op twee satellieten zenders te plaatsen. Als je veel klanten wil dan moet je het niet onnodig moeilijk maken. gn, Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen dat alle zenders op één satelliet zitten, ook dat alle zenders slechts op 2 transponders zitten. Je hoeft dus helemaal geen fastscanlijst te gebruiken. Je scant eerst de ene transponder in en dan de andere en je hebt alle zenders op volgorde zitten. Daarna nog een keer een scan van de vrije zenders op de 9 oost en je hebt alles er in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei VORENUS:

ik kijk reeds bijna 1 jaar naar Joyne. Geen problemen tot op heden. Ik zal het Nederlandse pakket behouden, moet niet onderdoen voor de Vlaamse zenders. Hopelijk nu één en canvas in hd. Wat ik positief vind aan Joyne is dat alle zenders op één satelliet zijn te vinden, maakt het afstellen stukken eenvoudiger voor een leek. Zelf heb ik een 9-13-19-23 monoblock LNB. Ik heb het altijd een vergissing gevonden van TVVL om op twee satellieten zenders te plaatsen. Als je veel klanten wil dan moet je het niet onnodig moeilijk maken. gn, Marc

zijn één en canvas op Joyne niet in HD???? dacht dat als ze open waren dat die in HD waren vorig jaar, of heb ik me zo vergist ???

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm..

 

Kunnen belgen nu al betalen aan Joyne? (want via iDeal...?)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei dvbs:

Euhm..

 

Kunnen belgen nu al betalen aan Joyne? (want via iDeal...?)

Nee, maar er zijn Nederlandse dealers die het voor jou doen.

Voor België, Sofort banking?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat de 3e transponder van Joyne per 1 juli in de lucht komt. Het is even de vraag wanneer de transponder daadwerkelijk wordt ingeschakeld want 1 juli val op een zondag. Waarschijnlijk zal het wel maandag zijn wanneer we signaal gaan ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei sattv4iedereen:

Nee, maar er zijn Nederlandse dealers die het voor jou doen.

Voor België, Sofort banking?

Neen hoor. Op hun site staat duidelijk dat het enkel met iDeal kan. (en dat is voor belgen geen optie)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei dvbs:

Neen hoor. Op hun site staat duidelijk dat het enkel met iDeal kan. (en dat is voor belgen geen optie)

Op de Belgische site https://www.joyne.tv/ staat nog niks van info voor betalen in België. hetgeen jij bedoeld is voor joyne Nederland.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...