Ga naar inhoud


SBS6 voortaan 6


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Al die logo's zijn beeldvervuiling en plasma en oled scherm killers.

Logo te storend, hup uit mijn zenderlijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle van RTL overgenomen "sterren" en verouderde formats zorgen en voor dat (SBS)6 niet op 6 maar op de laatste plaats eindigen gaat bij menig kijker.

Wat moeten we nog met al die tot vervelends aantoe uitgemolken programma's en koppen die telkens weer opduiken in elkaars programma. Niets is zo voorspelbaar als bij de commerciëlen, de programmering kan je al jaren van te voor raden en is nooit verrassend of vernieuwend.

Niet naar kijken dus, dan stopt het uiteindelijk wel een keer, bij SBS is gebleken dat veel formats al na enkele afleveringen gestopt werd bij gebrek aan kijkers.

aangepast door grondstof
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gerard 76:

NL geilt op grote logo's.

Kijk es op npo.

Linksbovenin en rechtsbovenin een logo.

Vind t storend en t is voor mij reden iets te downloaden ipv ip te nemen.

In andere landen is er meestal of geen logo of een kleiner transparantere.

Maar hier moet t met felle kleuren zo groot mogelijk.

In Spanje in 3 hoeken van het scherm een logo zichtbaar, de toekomst is alle 4 de hoeken te voorzien van iets wat blijft staan, dit is ook bedoeld om mensen die  programmas of series opnemen om te bewaren te ontmoedigen zodat ze inclusief commercials online terug kijken maar wel met een schoon scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sprietje:

Gaat SBS6 voortaan gewoon 6 heten?
Een en ander is te lezen in Totaal TV
Het mooie nieuwe blauwe logo is er al.
Ook SBS9 gaat waarschijnlijk straks gewoon 9 heten. Het logo hoeft alleen maar omgedraaid te worden.

 

sbs6.JPG

sbs9.JPG

Same shit different name.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn tv heeft een zoom optie, dan maar zonder de buiten randen van het beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...