Ga naar inhoud


BVN stopt met uitzenden via de Astra 1.


Noordzee

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei patje7of9:

Een HD versie van BVN zal er waarschijnlijk ook nooit van komen.😞

 

Nee want dan wordt de beoogde bezuiniging niet gehaald.

Nederland heeft momenteel een hele sterke economie maar dat zou je bij sommige overheidssectoren niet zeggen.Alsof we iedere euro nodig zijn om te kunnen overleven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idee dat Canal Digitaal een IP versie kan doorgeven op de M7 MZ ontvangers en op de app.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Eduard07:

Nee want dan wordt de beoogde bezuiniging niet gehaald.

Nederland heeft momenteel een hele sterke economie maar dat zou je bij sommige overheidssectoren niet zeggen.Alsof we iedere euro nodig zijn om te kunnen overleven.

Misschien is dat allemaal wel een fabeltje en gaat het helemaal niet zo goed als jij denkt, als het zo goed zou gaan hoef je niet te bezuinigen. Sterker nog als het erg goed gaat kun je extra geld in projecten steken maar dat gebeurd al lang niet meer in plaats daarvan moet er geld af. Dat zegt toch genoeg lijkt mij.

 

BVN zal hierdoor enorm veel kijkers verliezen en daarmee waarschijnlijk ook het bestaansrecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Teletext?

Was dat ondertussen niet naar het museum gebracht?

 

De doelgroep van BVN zijn expats.

Wanneer die de behoefte voelen om naar Nederlandse programma's te willen kijken, zullen ze daarvoor de schotel afstembaar maken op Hotbird.

 

De omroepen moeten 60 Miljoen bezuinigen, en.. hebben voetbal rechten gekocht voor 30 Miljoen.

Onder de streep moet er dus een oplossing gezocht worden voor 90 Miljoen.

 

Dan is de beslissing snel genomen, de extra luxe van 2 overlappende satellieten wordt beëindigd.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de volgende bezuiniging? Het is gewoon een voorbode einde BVN, als Expat wordt je door Nederland ook gestrafd door per jaar 2% van je pensioen af te halen zodat je aan het einde eigenlijk van je eigen geld niets meer over hebt. Waarom zouden ze dan ook nog geld uit gaan geven voor expats die in het buitenland Nederlandse TV willen kijken. Niks luxe het was een service voor de Nederlander woonachtig buiten Nederland.

1 minuut geleden zei luisteraar:

die 30 en 60 mag je niet optellen. 

de 30 voetbal zat al in budget. 

voetbal eruit dan moet nog maar 30 bespaart worden. 

dacht gisteren in nieuws gehoord te hebben dat staat toch meer betaald aan npo

Je kletst uit je nek maar dat is normaal voor een penguin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Penthe:

Misschien is dat allemaal wel een fabeltje en gaat het helemaal niet zo goed als jij denkt, als het zo goed zou gaan hoef je niet te bezuinigen. Sterker nog als het erg goed gaat kun je extra geld in projecten steken maar dat gebeurd al lang niet meer in plaats daarvan moet er geld af. Dat zegt toch genoeg lijkt mij.

 

BVN zal hierdoor enorm veel kijkers verliezen en daarmee waarschijnlijk ook het bestaansrecht.

Daar ben ik ook bang voor, ik geloof ook in verkeerde bezuinigen , stop met die VARA presentatoren en je hebt zo miljoenen voor het echte werk voor de NPO.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Penthe:

als Expat wordt je door Nederland ook gestrafd door per jaar 2% van je pensioen af te halen

Ja... maar je bouwt dan weer pensioen op in het land waar je dan woont en werkt én je hoeft er niet meer voor af te dragen aan de nederlandse staat (behalve als je dat zelf graag wil, want je kan de NL staatskas altijd blijven spekken in ruil voor die 2% als je denkt dat het interessant is in jouw situatie.)...  onder de streep zou je wel eens meer kunnen hebben dan dat je in NL blijft.

Of BVN echt zo interessant is...  ik weet het niet. Ik heb er nooit naar gekeken...  maar ik geef toe dat het altijd jammer is als er een FTA zender van de satelliet afgaat...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je Nederlands en Belgische publieke zenders kijkt ( hebt ) is BVN herhaling en dus oninteressant

ik vond het wel leuk om op kabel in Duitsland BVN te kunnen kijken naar André Rieu's herhaalde concerten

en op MDR en op ZDF en op WDR en op SWF pfffff

wat een weelde dat BVN

Captain Of Her Heart

Double

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...