Ga naar inhoud


BVN stopt met uitzenden via de Astra 1.


Noordzee

Aanbevolen berichten

Ik vind BVN toch wel handig als je een programma gemist hebt.

Mooi dat ze wel op de Hotbird blijven.

 

Ik heb nog naar een M3U8-link gezocht,maar helaas kon ik er geen vinden die blijft werken.(hash-token en tokentime)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


als enkel en aleenige zender die voor de overige wereldbevolking die het kan ontvangen per satelliet op locatie , gratis is uit Nederland en België

zal het wel snel gedaan zijn met BVN (ook op Hotbird)

 

dat zal wel rap erdoor komen in het nieuwe beleid van de bestuurders... die geld gekund laten verdampen

 

 

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is nog steeds een grote groep expads die elke week een doos drop en stroopwafels toegestuurd krijgen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Alfons Verbiest:

 

BVN op de Hotbird heeft wel teletekst.

 

Dat is knap dat je die daar ontvangt! BVN Hotbird heeft naar mijn weten nog nooit TT gehad en het zit er ook op dit moment niet op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is ondertiteling.  Als gehoorgestoorde heb ik daar echt nood aan.

 

Ook als ik naar de BBC of ITV kijk zet ik de ondertiteling aan.  Is gewoon een must.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

BVN heeft nooit ondertiteling gehad, ook niet op astra1.

nu ja, er waren wél ondertitels maar van één of andere npo, klopte geen bal va dus.

denk trouwens dat er maar weinig satellietkijkers op BVN afstemden - is meer voor de vakantiegangers en op hotels, die zullen BVN nu wel moeten missen (denk niet dat de hotels hun gso installatie gaan aanpassen gewoon voor BVN er terug bij te zetten).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

niet te vergeten bitterballen :grin:

op menig Nederlands consulaat te krijgen

 

Alleen als er iets te vieren valt zoals destijds in Abu Dhabi, toen...hoe heet die ook al weer.. Koning werd in Nederland. Daar waren mijn vriendin en ik ook uitgenodigd. Maar er was niks met alkohol te drinken om de wetten van het land te respekteren. Dus daar waren we afgezien van de bitterballen snel vertrokken. Heeft het Koninkrijk der Nederlanden niets gekost want alles werd gesponsert door Nederlandse bedrijven.

En nou ik eraan terug denk herinner ik me dat er een TV aanstond met BVN erop zodat iedereen de kroning kon zien.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...