Ga naar inhoud


Fox open zender HD ?


PeterNW

Aanbevolen berichten

Op 1-3-2019 om 17:06 zei RonBoy:

@di-on-air, hoe weet je welke zenders in mijn pakket zitten? Ik heb die sport pakketen niet en met mij keken er 2,5 keer zoveel mensen naar Fox dan naar Fox Sport dus ben ik daar niet bepaald alleenstaand in. Ik vraag me dus af waarom een zender waar op sommige momenten meer dan 1 miljoen mensen naar kijkt niet in HD is? 

Mogelijk is er wat bijval. Dit in de hoop dat CD meeleest en eens hun lijst aan zenders doorneemt en daarin de HD prioriteiten gaat verleggen. 

 

Ok, als je het Start HD pakket hebt, dan heb je geen Fox Sports 1.

In de overige pakketten van Canal Digitaal zit deze zender standaard in.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


M7 heeft als prioriteit geld innen, niet uitgeven! Zolang er niet massaal mensen afvallen door het ontbreken van HD zenders, laten ze het lekker wat het is.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen vallen wel massaal af, maar de provider reageert op de vermindering van inkomsten met besparingen. Nog maar eens een zender van HD naar SD  en verdwenen zenders niet compenseren. Daardoor weer meer opzeggingen etc. Er lijkt weinig besef bij M7 dat ze zelf medeschuldig zijn aan de opzeggingen. Daarnaast natuurlijk concurrentie van zowel Joyne als IPTV. Ik denk dat ze satelliet nog slechts als cash-cow gebruiken om naar IPTV om te schakelen. Geen investeringen in satelliet, slechts prijsverhogingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei di-on-air:

 

Ok, als je het Start HD pakket hebt, dan heb je geen Fox Sports 1.

In de overige pakketten van Canal Digitaal zit deze zender standaard in.

Klopt, ik heb het basis abonnement en daar zit FS1 in HD in. Daar was de wedstrijd ook op te zien.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Giant2000:

Klopt, ik heb het basis abonnement en daar zit FS1 in HD in. Daar was de wedstrijd ook op te zien.

 

Daarom keek ik deze wedstrijd via Fox Sports ipv Fox (open net).

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...