Ga naar inhoud


Fox open zender HD ?


PeterNW

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

is de 'gewone' Fox (waar series en keukenkampioendivisie op wordt uitgezonden) te zien in HD ? Bij beide decoders van ons is dat niet het geval, ik heb de zenderlijst opnieuw ingeladen en dat helpt niet.Wij hebben een familieHD abbonnement. Bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alleen bij de kabelaars in HD

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 2 oktober 2018 ook op Digitenne in HD. (tijdelijk alleen nog onze regio)

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Bekervoetbal Feyenoord-Ajax gisteren qua beeld niet om aan te zien. Zeer wazig SD beeld. Gaat het niet tijd worden deze zender op HD te zetten.  En als we toch bezig gaan SBS9 ook naar HD aub. Die zender heeft regelmatig goede films. Voetbal en films horen is HD toch. Daarnaast zijn er best wat zenders te vinden waar echt haast helemaal nooit iemand naar kijkt die naar SD kunnen ter compensatie aan de kostenkant.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei RonBoy:

Bekervoetbal Feyenoord-Ajax gisteren qua beeld niet om aan te zien. Zeer wazig SD beeld. Gaat het niet tijd worden deze zender op HD te zetten.  En als we toch bezig gaan SBS9 ook naar HD aub. Die zender heeft regelmatig goede films. Voetbal en films horen is HD toch. Daarnaast zijn er best wat zenders te vinden waar echt haast helemaal nooit iemand naar kijkt die naar SD kunnen ter compensatie aan de kostenkant.

 

Waarom bekervoetbal kijken op Fox in SD als je Fox Sports 1 in HD hebt?

  • Like 1

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@di-on-air, hoe weet je welke zenders in mijn pakket zitten? Ik heb die sport pakketen niet en met mij keken er 2,5 keer zoveel mensen naar Fox dan naar Fox Sport dus ben ik daar niet bepaald alleenstaand in. Ik vraag me dus af waarom een zender waar op sommige momenten meer dan 1 miljoen mensen naar kijkt niet in HD is? 

Mogelijk is er wat bijval. Dit in de hoop dat CD meeleest en eens hun lijst aan zenders doorneemt en daarin de HD prioriteiten gaat verleggen. 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met je eens zenders als Fox en SBS9 en Comedy central hadden wat mij betreft allang hd moeten zijn

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

SD is niet meer van deze tijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt met kwaliteit gehandeld onder de bekende providers en doorgeefluiken van M7

daarom is het voor de goedkope kijk abo's nog zeer zeker van deze tijd

 

ik zou me echter geen abonnement meer nemen van die toko als er meer dan de helft SD in zit

overigens er bestaan lijsten met zenderoverzichten die zogenaamd van CD komen maar helemaal niet in hun abonnement opgenomen zijn

de tovertruuk zenders van derden en FTA opnemen betekend niet dat ze door CD aangeboden worden zoals ze de consument willen doen geloven

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...