Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Je kan het ook anders zien stopt joyne zit eutelsat met onverhuurde transponders

Astra zit nu al met onverhuurde transponders door dat CD afstoot.

Ze zijn blij als ze transponders kunnen verhuren tegen elke prijs.

De trek zit uit sattv binnen de benelux en astra/eutelsat zit met

overcapaciteit.

Ik ga bijna zeggen vechten twee om een been gaat de derde ermee heen.

Ben benieuwd op de derde

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op zich is die 9,0 eigenlijk helemaal niet slecht, ware het niet dat velen graag meerdere lnb's op een schotel willen zetten en geen rotor hebben. De 9,0 zit immers een beetje aan de periferie van de satelietencluster waarop Europeanen honderden zenders kunnen bekijken.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei luisteraar:

Je kan het ook anders zien stopt joyne zit eutelsat met onverhuurde transponders

Astra zit nu al met onverhuurde transponders door dat CD afstoot.

Ze zijn blij als ze transponders kunnen verhuren tegen elke prijs.

De trek zit uit sattv binnen de benelux en astra/eutelsat zit met

overcapaciteit.

Ik ga bijna zeggen vechten twee om een been gaat de derde ermee heen.

Ben benieuwd op de derde

 

Dat is een interessante stelling maar of Astra en Eutelsat al zover in een neergaande spiraal zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Eduard07:

Op zich is die 9,0 eigenlijk helemaal niet slecht, ware het niet dat velen graag meerdere lnb's op een schotel willen zetten en geen rotor hebben. De 9,0 zit immers een beetje aan de periferie van de satellietencluster waarop Europeanen honderden zenders kunnen bekijken.   

Ik ga ervan uit dat dit gegeven zich ook vertaalt in een lagere huurprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei OFDM:

Dat is een interessante stelling maar of Astra en Eutelsat al zover in een neergaande spiraal zitten?

Als we het bericht van De Vrije Fries van gisteren over Eutelsat 7C mogen geloven, gaat het i.i.g. niet slecht met dit bedrijf.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei OFDM:

Ik ga ervan uit dat dit gegeven zich ook vertaalt in een lagere huurprijs.

Dat is hierboven al aan de orde geweest.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne.nl/joyne.be/cd/tvv hebben te lang te nationaal gedacht joyne richt zich al op in

buitenland verblijven Nederlanders.

Het is een fluitje van een cent dat een provider europees uitzend en voor de

niet Engels/Duits talige landen een dvb text ondertiteling mee zend.

Heb je enig idee hoeveel transponders er dan vrij komen door het huidig

dubbel uitzenden te centreren ?

Volgens mij zijn er nu nog maar twee grote providers die zitten in GB en F.

Astra en eutelsat zitten met het probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
56 minuten geleden zei luisteraar:

Joyne.nl/joyne.be/cd/tvv hebben te lang te nationaal gedacht joyne richt zich al op in

buitenland verblijven Nederlanders.

Huh?

Je als Nederlands bedrijf op Nederlanders (of Nederlands talig) richten is niet nationaal gedacht?

Bij CD kan je je al jaren aanmelden als klant, wanneer je in het buitenland woont.

 

Maar ik heb nog nooit een poging gezien van een satelliet provider, gericht op een buitenlandse markt, integendeel, een abonnement als buitenlander nemen is veelal onmogelijk.

 

Heeft ook weinig zin, er is bijna geen belangstelling voor.

 

 

Terug naar het onderwerp.

Volgens een van de oprichters, in een interview 2 jaar geleden zijn alle contracten gericht op een periode van 3 jaar, laten we kijken of dat gestand blijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei ceesv:

Volgens een van de oprichters, in een interview 2 jaar geleden zijn alle contracten gericht op een periode van 3 jaar, laten we kijken of dat gestand blijft.

Fijn dan mag joyne binnenkort geen jaarcontracten meer afsluiten want die lopen uit op de periode van 3 jaar (wat een onzin)

Ik gun joyne het alles beste dat ze het inschrijfgeld terug geven geeft aan dat het financieel goed zit.

Nog nooit meegemaakt dat een bedrijf vrijwillig alreeds betaald geld terug geeft.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joyne mag alles afsluiten, maar elk bedrijf mag op  elk moment bekijken of een dienstverlening nog loont.

Pas wanneer een besluit genomen is activiteiten te stoppen, zal het de verkoop daarop moeten aanpassen.

Zo heeft elke provider bijvoorbeeld jaarcontracten voor doorgiftevergoeding van zenders.

 

Maar ik zie weer een hoop ruis ontstaan in je bijdragen.

Straks valt de verbinding weer uit.🤐

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar gaat het nog steeds goed met het verhuren van transponders.
Vorig jaar maakte Eutelsat nog bekend dat de 3 satellieten op de bekende Hotbird 13 oost positie in 2021 vervangen gaan worden door 2 nieuwe.
De huidige 3 satellieten gaan van de 13e naar 16 oost, 9-10 oost en 7-8 oost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik altijd weer benieuwd naar de footprints, met name of er ook nieuwe spotbeams bijkomen die ons weer frustreren in onze DX-activiteiten. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Eduard07:

Sterker nog, @Satneef, als je @Daniel9 even checkt in dit forum, zie je een hele waslijst met anti-Joyne statements in anti-Joyne draadjes. Hij lijkt hier alleen te zijn om te spammen over Joyne, die hij ook consequent JoyNEE noemt. Mogelijk heeft hij een persoonlijk probleem met Joyne, want ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een serieuze bijdrage over deze provider. Zelfs sowieso niet op een serieuze bijdrage.

Ik heb het gezien.

Ik vermoed zelfs dat het iemand van Canal digitaal is of iemand die er een sterke band mee heeft.

Ik ga geen namen noemen,maar ik heb een vermoeden als het het laatste is.

 

 

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Satneef:

@Danihil -9 Jij kunt niet eens fatsoenlijk antwoorden.

Dus hoe kun je dan over een website oordelen?

 

16 uur geleden zei Eduard07:

Sterker nog, @Satneef, als je @Daniel9 even checkt in dit forum, zie je een hele waslijst met anti-Joyne statements in anti-Joyne draadjes. Hij lijkt hier alleen te zijn om te spammen over Joyne, die hij ook consequent JoyNEE noemt. Mogelijk heeft hij een persoonlijk probleem met Joyne, want ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een serieuze bijdrage over deze provider. Zelfs sowieso niet op een serieuze bijdrage.

Ik heb die waardeloze trol gewoon opgelost:

 

image.png.12fc5bab840efa07c67c5969deb83003.png

 

Op 1-6-2019 om 21:53 zei moonchild:

Een haas in het nauw doet hoge sprongen, zeggen ze in Belgie.

In Nederland is dat een kat in het nauw doet rare sprongen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mojo:

 

Ik heb die waardeloze trol gewoon opgelost:

 

Kan, was er nog niet aan toegekomen. Cees ook niet, denk ik. Die Daniel9trol reageert slechts sporadisch, maar dan wel altijd als spam.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...