Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei Eduard07:

Kan, was er nog niet aan toegekomen. Cees ook niet, denk ik. Die Daniel9trol reageert slechts sporadisch, maar dan wel altijd als spam.

 

Stuurde mij zelfs privé berichten met spam over Joyne, heb nu een huurling ingezet om hem eens een goed lesje te leren. 🥊

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Daniel9:

Deze trol leest ook mee hoor!

 

(JoyNEE :) ) zie ook hun Facebook.

Je komt steeds met oneliners. Kom eens een keer met een inhoudelijke bijdrage.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

JoyNEE lijkt me duidelijk toch? JoyNEE, gewoon een flut eenmansbedrijf van niks. Wat kan ik daar uberhoud aan toevoegen?

 

JoyNEE is op Google maps nog niet eens zichtbaar, is volgens mij gewoon zo'n soort bedrijf dat opereert vanuit een normaal woonhuis, of zolderkamertje of kelder van ene Johrit. Als normaal bedrijf/gebouw waar je even langs kunt gaan is dit bedrijf onzichtbaar en verschuilt zich achter dealers, hoe serieus kun je zo'n bedrijf nemen?: 

 

 

 

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kennelijk kijk je niet goed.

Op dit bedrijvenpark zit Joyne IPTV

Het Joyne moederbedrijf is gevestigd in Drachten.

Je kan daar dus gewoon op bezoek gaan.

 

Wanneer je jezelf goed had ingelezen zou je weten wie er achter Joyne zitten, daar zijn genoeg persberichten over gepubliceerd.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daniel9:

 

JoyNEE lijkt me duidelijk toch? JoyNEE, gewoon een flut eenmansbedrijf van niks. Wat kan ik daar uberhoud aan toevoegen?

@Danihil-09:  En ook deze informatie is onjuist!

Blijkbaar ben je ook nog te dom om de juiste informatie te vinden.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne is opgericht uit jarenlange onvrede over Canal Digitaal.
Het adres van Joyne BV is Omloop 42 in Drachten.
Joyne is een initiatief van Peter van der Meer (van satellietgroothandel uit Drachten), Rolf Edens (van satellietgroothandel uit Siegerswoude) en Hans Brunas (van satellietgroothandel uit Waalre). Sales & marketing manager is Johrit Schellingerhout.
Dit zijn allemaal gegevens die gepubliceerd zijn tijdens de introductie van Joyne.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Sprietje:

Joyne is opgericht uit jarenlange onvrede over Canal Digitaal.
Het adres van Joyne BV is Omloop 42 in Drachten.
Joyne is een initiatief van Peter van der Meer (van satellietgroothandel uit Drachten), Rolf Edens (van satellietgroothandel uit Siegerswoude) en Hans Brunas (van satellietgroothandel uit Waalre). Sales & marketing manager is Johrit Schellingerhout.
Dit zijn allemaal gegevens die gepubliceerd zijn tijdens de introductie van Joyne.

 

 

Hier wordt een heel ander adres genoemd: https://www.joyne.nl/contact.html

 

Maar goed op beide adressen is niks van JoyNEE te zien en zeker niet die van jouw. Naar dat adres in Baarn had ik overigens gekeken.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...