Ga naar inhoud


nieuw logo één


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


Wat hebben die logo's in G..naam voor zin? Als ik al zou willen weten welke zender het is heb ik daar een knopje voor op de AB. Doe als de BBC en laat die dingen weg of toon ze tijdelijk.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij Ziggo hebben ze blijkbaar een andere kleurstelling bedacht: https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/een

één kijken

En wanneer gaat dat van start? Nu is er nog steeds het oude logo.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ja, dat went wel weer.

Vraag is ook of het op het scherm transparant zal getoond worden, in dat geval zal het wel meevallen.

Alleen jammer dat er daarnaar geld gaat, ik had dat liever naar goede programma's zien gaan.

Persoonlijk kijk ik zelden iets van NPO1 (ben geen sportliefhebber, dat zal wel een grote rol spelen).

Op NPO2 af en toe wel eens iets (film, docu).

Eén heeft dan voor mij toch interessantere programma's

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei RowanF1:

Die hebben toch geregeld na een aantal minuten van aanvang een redelijk transparant logo in grijstinten?

Ja, maar ik heb het op een aantal jaar geleden, toen zag je het felgekleurde blauwe NPO2 of groene NPO3 de hele uitzending door in beeld.

Dat is iets dat ik eigenlijk alleen bij de NPO gezien heb (hoewel ik natuurlijk niet voortdurend alle zenders van alle TV stations bekijk).

Dit in tegenstelling tot zenders als BBC Four HD, waarvan ik soms zelfs helemaal geen logo kan zien.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...