Ga naar inhoud


nieuw logo één


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

nou nou nou nou ........ als ik de programmatie van npo1 bekijk van de komende 7 dagen dan zie ik welgeteld 2 programma's die mij aanspreken. 90% wordt gevuld met NOS en wat rest zijn een allegaartje talkshows - dan doet één het toch een stuk beter in mijn ogen.

en canvas is inderdaad alleen 's avonds in de lucht, maar die hebben toch ook een aantal goeie programma's.

het is voor mij niet de kwantiteit die telt, maar de kwaliteit, en die vind ik bij vrt toch nog beter dan bij de npo - hoewel ze beiden knudde zijn (vertaling : zou inderdaad nog veel beter kunnen dan nu het geval is).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het nieuwe logo kost veel geld, dat hebben we gezien bij de NPO, waarom daar geld aan uitgeven, investeer beter in de programmatie

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net zoals de regering wordt er nutteloos met het geld van de burger gegooid om eigen zakken te vullen.Is reeds jaren aan de gang en eigenlijk maar 1 deftig programma meer  : blokken.De rest is herhaling of sensatieprogramma's.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrt betaald nagenoeg niks aan sport.Allemaal sponsors waaronder de firma waarvoor ik werk : Proximus. Nagenoeg alle evenementen zijn daar kosten betaald met gratis ondersteuning.Alle dure dingen zitten in Belgie achter betaal TV.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees zonet dat ze bij 'Hasselt 1' raar opkeken van dit nieuwe logo :

119589371_nlogo.jpg.f948e118556183239117f7356ba99850.jpg

links het nieuwe vrt logo, rechts het logo van Hasselt 1 .....

zie ook HLN

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi lijstje - de "1" van 1988-1990 was de beste : in goud op een fluwelen achtergrond en met een lekkere jingle.

de nieuwe "1" voelt onafgewerkt aan, gevolg van het lege blauwe vlak nà de "1". Het zou al beter geweest zijn indien met de "1" in het centrum van de zeshoek had gezet, in plaats van in de linkerhelft. nu ja, het kan zijn dat men de rechterhelft gaat gebruiken voor bepaalde toevoegingen, bvb "+" voor het digitale kanaal 1+ of "sporza" (vertikaal geschreven dan) voor sportuitzendingen. We zullen het wel zien eenmaal het nieuwe logo in gebruik genomen wordt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei patje7of9:

Hier een logo overzicht vanaf de beginjaren tot nu

in ieder geval een GOED overzicht tot nu!

het logo 1960 tot 1977 staat mij nog op het netvlies, in zwart wit

 

maar de andere logo's hebben het niet lang volgehouden als langjarig gebruikt logo

dan is het zich telkens opnieuw profileren dus behoorlijk modieus en verkwistend, heeft het te maken met de leiding van VRT ?

 

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...