Ga naar inhoud


KPN in goede papieren met Dominique Leroy


astro iris

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Winstgevend maken betekent als eerste kosten reduceren, dus als die 20 Miljoen gegenereerd worden door 1.000 ontslagen personen.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha, van op afstand zie je vele dingen :  Bellejt is ongetwijfeld een professionele Proximusser, terwijl Tripleboy zijn ongenuanceerde praat uitsluitend uit de kranten haalt. Het prototype van de fanatieke Telenetklant.

Ik heb bijna 40 jaar in het huis gewerkt, en geloof me, er zijn zowel pro's als con's te vermelden, vooral afhankelijk van door wiens ogen je kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei drz:

Ik heb wekelijks te maken met KPN en geloof mij, het is nog nooit zo'n drama geweest als ooit tevoren!

Man man, wat een debiele organisatie.

Ik ga jullie voorbeelden besparen, maar als deze organisatie het werk is van een vrouw, dan gaat de toko snel ten onder.

Ik zou de aandelen maar gaan verkopen.

Net daarom nu een vrouw, want vroeger was het een man. (Maximo Ibarra)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei ceesv:

Winstgevend maken betekent als eerste kosten reduceren, dus als die 20 Miljoen gegenereerd worden door 1.000 ontslagen personen.....

Dit is een heel oude verkeerde gedachten gang die al veel bedrijven de kop gekost heeft (dood bezuinigd)

Er zijn andere wegen betere dienst verlening markt conforme prijzen service dat levert

nieuwe klanten op en omzet dus inkomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Coliseo:

Haha, van op afstand zie je vele dingen :  Bellejt is ongetwijfeld een professionele Proximusser, terwijl Tripleboy zijn ongenuanceerde praat uitsluitend uit de kranten haalt. Het prototype van de fanatieke Telenetklant.

Ik heb bijna 40 jaar in het huis gewerkt, en geloof me, er zijn zowel pro's als con's te vermelden, vooral afhankelijk van door wiens ogen je kijkt.

 

Haha, ik ben nog nooit Telenet klant geweest, en ik haal liever mijn info uit een gekende krant dan het zelf te gaan verzinnen, je slaat de bal deze keer dus helemaal mis.

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei astro iris:

Ze mocht volgens de regels in die periode aandelen verkopen, maar het is tijdstip van overstap is wat ongelukkig gekozen.

 

Uit de krant HLN ( dus geen eigen verzinsels)

De eerste contacten tussen Dominique Leroy en KPN dateren van eind juni, zo is gisteren aan het licht gekomen. En eind juli - toen de Proximus-topvrouw opdracht gaf tot de verkoop van haar aandelen - hadden die gesprekken al de vorm van een formele sollicitatie.

 

Hoe kan je zo dom zijn als CEO? Dat is de enige vraag die blijft hangen nu meer details vrijkomen over het gerechtelijke onderzoek naar ontslagnemend Proximus-baas Dominique Leroy. 

 

De Nederlandse Vereniging van Effectenbezitters vindt het geen goed idee om Dominique Leroy al aan te stellen als nieuwe CEO van KPN terwijl er nog een onderzoek tegen haar loopt over handel met voorkennis. “De geplande aandeelhoudersvergadering op 28 oktober moet worden uitgesteld tot er helderheid is,” zegt directeur Paul Koster.

 

Vertrekkend Proximus-CEO Dominique Leroy had al in juni contact met het Nederlandse telecombedrijf KPN over een topfunctie, schrijft de Nederlandse krant NRC. Dat was dus ruim een maand voordat ze haar aandelen bij Proximus verkocht. Een gesprek eind juli bij KPN werd al een formele sollicitatie. Volgens NRC bracht Leroy KPN toen niet op de hoogte van de aandelenverkoop.

 

https://www.hln.be/geld/economie/-kpn-benaderde-dominique-leroy-al-in-juni~a7b7175c/

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ze bij KPN gaat werken lijkt mij, dat je geen aandelen moet hebben van de concurrent/vorige werkgever.

Dat geeft een conflict of interest.

 

Maar wanneer je aan het solliciteren bent  als hoogste chef  bij een ander Telecom bedrijf is het publiek maken dat je de aandelen van je huidige werkgever verkoopt ook ongewenst.

Dat geeft speculatie en koersval, het lijkt immers alsof de chef zelf niet gelooft in de toekomst van het huidige bedrijf.

Men kent immers de reden van verkoop niet.

 

Het geldelijk gewin wat ze aan de verkoop had, is marginaal.

Tijd om die regelgeving eens tegen het licht te houden?

 

Dat men bij KPN nu moet stellen dat dit eerst opgelost moet worden is verstandig, maar de dame is hierdoor niet ongeschikt geworden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat publiek maken deden anderen wel in haar plaats, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken, het achter houden in eerste instantie van deze informatie hangt nu als een donkere wolk boven haar Carrière.

 

Het onderzoek is aan de gang, op gepaste tijd word daar de nodige info over verspreid, we wachten deze af.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tripleboy:

 

Haha, ik ben nog nooit Telenet klant geweest, en ik haal liever mijn info uit een gekende krant dan het zelf te gaan verzinnen, je slaat de bal deze keer dus helemaal mis.

 

Ik schreef dan ook : "profiel van...", en niet "Telenetklant" tout court. Jouw hardnekkigheid is buiten proportie. In je tweede post noem je haar al een "tang", verder zeg je "dat de Hollanders haar een lesje moeten leren", verder gaat het over "graaien", terwijl je enkel maar wat krantenartikeltjes inroept, die morgen misschien weer tegengesproken of achterhaald worden. Jouw hardnekkigheid tegen de persoon getuigt niet van een gezonde dosis scepticisme en lijkt me ingegeven door andere motieven, die ik niet ken. Nogmaals, ik heb er bijna 40 jaar gewerkt, waardoor ik de zaken iets genuanceerder kan bekijken. Ik sla de bal dus niet helemaal mis, waarschijnlijk zelfs een stuk minder dan jij die aan de zijlijn staat te schreeuwen.

De markt is vrij en als er een ander gegadigd bedrijf veel geld op tafel wil leggen om iemand te contracteren, dan zal daar wel een grondige analyse en een business case aan vooraf gegaan zijn. Voetballers worden trouwens ook voor enkele honderden miljoenen overgenomen door andere clubs, en niet alleen voor hun mooie ogen.

Als de concurrent van jouw werkgever jou morgen het dubbele van jouw huidig loon aanbiedt, dan wordt jij ook een graaier. zeker als je inkomen voor een heel belangrijk stuk zou zijn afgetobt  (zoals dit bij D. Leroy het geval was) door de Federale politiek van een signatuur die weinig gevoel heeft/had met de mechanismen van de vrije markt. De voorgangers van D. Leroy verdienden een veelvoud, maar die werden bij mijn weten nooit graaiers genoemd.

 

aangepast door Coliseo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu sta je echt te liegen want plaatste over mij: Het prototype van de fanatieke Telenetklant.

1- Ik ben helemaal geen prototype.

2- Nooit klant bij Telenet geweest.

3 - Uw schreef helemaal niet "profiel van"

4- Hoe kan ik fanatiek zijn over een bedrijf waar ik niets mee te maken heb

5- U haalt helemaal niets aan, u verzint u waarheden zelf, u komt zonder enige onderbouwing

6- ik Ben niet hardnekkig maar objectief, ook over iemand die meer dan 1000 werknemers op straat wil zetten, dit om de bedrijfscijfers een positieve draai te kunnen geven.

     Zoals inmiddels bekend een maatregel zonder veel toekomstperspectief, zelfs een die flink nadelig kan uitdraaien.

7- En voetbal als referentie aanhalen, alwaar corruptie floreert, dat had je beter kunnen kiezen

8- 40 jaar daar gewerkt, en niet meer objectief zijn, dat is dan ook bijna normaal

9- En waar staat dat KPN het dubbel aanbied aan Leroy, ook verzonnen

10- De dienstverlening staat al decennia op een laag pitje naar de klanten toe, wat heb je daar in die 40 jaar aan gedaan.

11- KPN: Daar zal Leroy beter voor worden betaald dan in België. Bij Proximus verdiende ze 940.000 euro, inclusief bonus. Haar loon was gebonden aan een plafond, ingesteld door de Belgische overheid. In Nederland wordt haar salaris ongeveer hetzelfde als dat van haar voorganger: 935.000 euro, maar dan exclusief bonus.

 

Ook in de Nederlandse kranten valt info te halen

 

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/09/20/kpn-polste-leroy-al-in-juni-als-topvrouw-a3974136

 

Belgie

 

 

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190920_04619584

 

Ontevredenheid is al tijden aan de gang:

 

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/12/08/ombudsman-_meer-klachten-over-proximus--soms-slepen-ze-tot-een-j/

 

https://allestoringen.be/storing/proximus

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 19-9-2019 om 20:08 zei Tripleboy:

Poen scheppen, wat had je gedacht 🤑

Je begint zelf de toon te zetten, en voelt je daarna aangevallen?

 

Wie kaatst die moet verwachten!

 

Terug naar het onderwerp, on topic!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...