Ga naar inhoud


KPN in goede papieren met Dominique Leroy


astro iris

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei Tripleboy:

Moest ze dan haar aandelen verkocht hebben na haar overstap Tripleboy ? , dit is de beurswereld, gebeurd dagelijks, zelfs Trump doet het.

 

1 minuut geleden zei edbe:

zal wel niet goed komen 

Ze heeft wel Proximus terug winstgevend gemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

PXS was al winstgevend voor haar.Enige wat ze gedaan heeft is de fundering verzwakt en technici rijden nu 250 km per dag ipv ervoor 100 km.Vermoedelijk onde rpolitieke druk want die willen het bedrijf van de hand doen en de miljarden oprapen om de put van de regering te delven.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proximus draait nu slechter dan voor haar komst, de dienstverlening is achteruit gegaan, het aantal ontevreden klanten gestegen, de graaicultuur heeft de overhand genomen, zo iemand moet dan maar vertrekken.

 

Nederland, ze komt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel slechter kan het toch bijna niet?

Kijk eens naar de kapitaal vernietiging met het laten wegvallen van ISDN2

Voor een aansluiting betaalde men toch snel zo'n 35 euro per maand, maar nu KPN in al haar wijsheid heeft besloten dit te laten vervallen stapt men massaal over naar het bellen via het internet en dat biedt KPN zelf aan voor 1 euro per maand bij hun bestaande internetaansluiting.

Een rekensom is dan snel gemaakt als  de Autoriteit Consument & Markt aangeeft dat er nog zo'n 139.000 ISDN2 aansluitingen actief zijn

139.000 x 35 x 12 =58380000,00 of wel 58,3 miljoen per jaar

Zou iedereen naar KPN gaan met het 1 euro abonnement dan hebben we het over 139.000 x 1 x 12 = 1668.000 ofwel 1,66 miljoen een omzetderving van een ruim 56 miljoen per jaar (even de gesprekskosten nog niet meegerekend)

En dan zijn er ook nog veel zgn. slapende aansluitingen (worden niet gebruikt maar men betaald er wel voor en die komen nu geheel te vervallen) en zijn er ook velen die overstappen naar een andere provider.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei dreka1:

Elke verandering is een verslechtering .

 

Als je zo'n rot wijf krijgt wel ja!  Een vrouw op zo'n positie is per definitie een slecht plan.  Dat zit er alleen om te graaien en in werkelijkheid kan het niks. Zeg eens eerlijk, hoeveel vrouwen op een top positie kennen jullie die wel echt goed performen?   Iets zegt me dat het lijstje heel kort gaat zijn.

 

Als man kan ik mij enorm ergeren aan het beleid/trend van de overheid om overal vrouwen op belangrijke posities te willen puur om het feit dat ze vrouw zijn en de quota gehaald moet worden met natuurlijk alle negatieve gevolgen van dien. Als ze zo fantastisch goed waren hadden ze er zelf wel gekomen maar dat zijn ze niet uitgezonderd een enkeling.

 

Als het tegen zit komt ze ook nog met idee om een datalimiet in te voeren en sloopt ze daarmee het hele internet beleid, mja alles voor het geld toch.

 

Ik lees trouwens dat ze nog even een reorganisatie wil doorvoeren bij Proximus voordat ze weg gaat per 1 december.  En hiermee ruim 2000 werknemers de laan uit stuurt.  Ze denkt vast mij kunnen ze toch niet meer verantwoordelijk houden.  Stiekem hoop je dat er een slecht behandelde werknemer haar kantoor binnen wandelt en op gepaste wijze met haar afrekent.  En wees niet bang hoor een mannelijke CEO die slecht met zijn werknemers omgaat wens ik hetzelfde toe.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

die reorganisatie werd op 1 januari aangekondigd, en we zijn nu September en niemand heeft tot nu toe ook maar iets op papier gezien - de vakbonden zijn dan ook woedend.

ook het feit dat "madame" verleden maand voor 300.000 euro aan aandelen van Belgacom heeft verkocht, en nu bij hoog en bij laag beweert dat ze toen nog niets wist van haar nakende overstap naar KPN zet veel kwaad bloed. Het zijn hààr aandelen, ze mag ze verkopen, maar ze moet er niet voor gaan liegen. Ze wist toen al heel goed dat ze niet bij Proximus ging blijven, en de verkoop van haar aandelen paste in die strategie. Om nu het onnozele wicht te spelen, daar trappen de meeste vlamingen niet in.

 

veel plezier ermee  !

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Codx:

Een vrouw op zo'n positie is per definitie een slecht plan.

Even heel algemeen gezegd... Dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. :(

Je moet de goede persoon op de goede plek hebben... of dat nu een man of een vrouw is, maakt volgens mij helemaal niets uit... 

  • Bedankt 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jean-Claude:

Om nu het onnozele wicht te spelen, daar trappen de meeste vlamingen niet in.

dus wel

 

:P

 

valt op, heel veel ressentiment tegen dat wicht hier op 't forum, uh die mevrouw, terwijl het natuurlijk niet aan ons is om te oordelen maar aan het fiscaal toezicht : De Federale Overheidsdienst Financiën

ik ken haar niet en het zal me ook worst wezen zolang ze maar keihard werkt aan oplossingen zoeken en leveren voor menig probleem waar providers mee kampen

landelijke dekking van DVB-T2 / DAB+ en 5G (plus voorgangers) als vervanging van het oud koperoxide in de grond

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...