Ga naar inhoud


KPN in goede papieren met Dominique Leroy


astro iris

Aanbevolen berichten


Het Brussels parket heeft donderdagochtend een huiszoeking uitgevoerd bij Proximus-topvrouw Dominique Leroy. Dat meldt het weekblad Knack.

 
 

Het parket bevestigt aan Knack dat “in het kader van een gerechtelijk onderzoek naar mevrouw Leroy vandaag verschillende huiszoekingen hebben plaatsgevonden”. Het parket kan geen details kwijt over het onderzoek en kan niet bevestigen of Leroy ondervraagd werd. Ze bevestigt wel dat er een gerechtelijk onderzoek loopt tegen de Leroy en dat er op meerdere plaatsen huiszoekingen gevoerd werden.

 

Bron: HLN

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ISDN verdwijnt is de voldoening van de ezels van het europees parlement. Was de ideale technolgoe voor vele KMO's maar daar kon europa zijn zakken niet mee vullen.Europees parlement zegt dat alles beter en zuiniger moet maar verplicht alles te ontdubbelen waardoor in belgie de klant 2 toestellen nodig heeft : modem en router.Lekker goed voor de electriciteits maatschappijen waar vele van die politici een lekker betaald zitje hebben aan 5500 euro per maand minimum. Zolang we alles laten dicteren door die onbekwamen zal het niet beter worden voor de burger.Binnen enkele jaren is GB de beste en rijkst verdienende net zoals de landen die europa laten links liggen .Gedaan met miljarden te geven aan onbekwame zakkenvullers

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De discussie over isdn hoort niet thuis in dit onderwerp, dit gaat over de nieuwe CEO van een Telecom bedrijf.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar had ik mijn mening al over gegeven en gaf dit enkel als toelichting voor de mensen die interesse tonen.Het is tenslotte geldig voor gans europa en de CEO was tevens betrokken bij de versnelde uitschakeling en het verlies aan klanten hierdoor.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wekelijks te maken met KPN en geloof mij, het is nog nooit zo'n drama geweest als ooit tevoren!

Man man, wat een debiele organisatie.

Ik ga jullie voorbeelden besparen, maar als deze organisatie het werk is van een vrouw, dan gaat de toko snel ten onder.

Ik zou de aandelen maar gaan verkopen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei astro iris:

En toch zit KPN nu goed met een vrouwelijke CEO, ze voldoen nu trouwens aan de nieuwe geldende Nederlandse normen. En in verband met dat onderzoek nog dit, wedden dat ze niets onregelmatig  zullen vinden ?

En waarop is dat gebaseerd/onderbouwd, op feiten of emotie.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...