Ga naar inhoud


Extra-kaart even duur bij aanpassen van abonnement?


Softmatic

Aanbevolen berichten

Ik heb een entertainment-abo met 2 extra kaarten met daarop ook het volledige entertainmentpakket. Op 1 extra kaart heb ik ook de HDTV-optie.
Voor het entertainmentpakket betaal ik 34,95.
Voor de eerste extra kaart betaal ik 6,50 + 5,00 voor de HDTV-optie
Voor de tweede extra kaart betaal ik 6,50

Nu wil ik het entertainmentpakket downgraden naar het familiepakket en de inmiddels onnodige HDTV-optie op één van de slaapkamerkaarten moet er natuurlijk ook vanaf.
Zou CD in dat geval het tarief voor de extra kaarten op 6,50 houden? Of zouden ze dat dan gaan verhogen naar het nieuwe tarief van 9,50?  Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Dan wordt het me te gortig...
En wat zou er gaan gebeuren met het aanbod op de extra kaarten? Zal dat het familiepakket zijn, of wordt dat het basispakket?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb al jaren een tweede kaart. Op de oude Seca3 kaart heb je alleen BasisHD op de CAM701 als tweede kaart krijg je wat meer zenders (maar dat kan zijn omdat Viaccess only kanalen ook open gaan)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De telefonische helpdesk:
Ik: "Ik heb nog dat HDTV-pakket op de slaapkamerkaart, dat kan er wel vanaf. Heeft dat pakket nog enige meerwaarde?"
Helpdeskmedewerker: "Ja, zonder dat pakket heeft u alles in SD..."

 

LOL...
Heb voor de zekerheid gevraagd wat het totaalbedrag zou gaan worden. De helpdeskmedewerker gaf aan 24,95 + 6,50 + 6,50.
Maar ik wacht de bevestiging even af. En als het niet klopt  dan bel ik ze nog een keer. :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Houd er maar rekening mee dat je niet voordeliger uit bent wanneer je je abo naar beneden brengt. Ik kan bijvoorbeeld op mijn start HD pakket geeneens een tweede kaart aanvragen.

Je zou verwachten dat CD bestaande klanten koste wat kost vasthoudt vanwege concurrentie van Joyne en de kabel en IPTV.  Blijkbaar is CD ook bezig om zich te focussen op IPTV, en laten ze schotel klanten maar stikken....dat is mijn idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...