Ga naar inhoud


Probleem met MAG 256


denToom

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Mag 256

Ik wilde wat veranderen in de System settings map Servers maar daar stond de map Portals niet meer bij

Heb al verschillende reboots gedaan en andere firmware geupload maar niks help

Er staan wel 2 Portals in maar die zijn verlopen en nu dus niet te wijzigen of te verwijderen

 

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga je nu hier hulp vragen voor een illegale dienst?

De MAG256 wordt/werkt verkocht met een illegaal abo. Via dezelfde 'leverancier' kon je tegen betaling dan verlengen. De 'leverancier' heeft via internet toegang tot de gekochte boxen en beheert zo de 'abonnementen'. Zonder verlenging blokkeren ze het bakje gewoon....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niks met illegaal of blokkeren te maken mimisiku,. Je roept maar wat terwijl je er nauwelijks verstand van hebt.   

 

En hij kan gewoon de portal instellingen oproepen maar dat zit in het system menu ergens, nu durf ik niet meer te zeggen onder welke noemer.   

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 13-3-2020 om 22:02, denToom zei:

Er staan wel 2 Portals in maar die zijn verlopen

Lijkt wel op een abonnement, maar er wordt niet aangegeven wat voor abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎3‎-‎2020 om 23:31, Mimisiku zei:

Ga je nu hier hulp vragen voor een illegale dienst?

De MAG256 wordt/werkt verkocht met een illegaal abo. Via dezelfde 'leverancier' kon je tegen betaling dan verlengen. De 'leverancier' heeft via internet toegang tot de gekochte boxen en beheert zo de 'abonnementen'. Zonder verlenging blokkeren ze het bakje gewoon....

 

Het probleem zit hem in de hardware van mijn Mag256

Als je via System settings naar de map Servers gaat dan moeten daar 3 mappen verschijnen.

   1. General

   2. Portals

   3. More

Het probleem bij mij is dat de map Portals is verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kan je wat meer informatie geven?

Die map kan ook remote verwijderd zijn door je provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Ik denk dat jij nu degene bent die er nauwelijks verstand van hebt. De Mags worden verkocht met illegaal abo. Zolang het abo actief is kun je in de portal van alles aanpassen. Abo erbij, of aanpassen i.g.v. verlenging... Een aantal 'providers' beheren de box via het internet. Abo verlopen, box afgesloten... Zo simpel is het...

Heb er voldoende hier in huis gehad (niet alleen van MAG)... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

@Codx

Ik denk dat jij nu degene bent die er nauwelijks verstand van hebt. De Mags worden verkocht met illegaal abo. Zolang het abo actief is kun je in de portal van alles aanpassen. Abo erbij, of aanpassen i.g.v. verlenging... Een aantal 'providers' beheren de box via het internet. Abo verlopen, box afgesloten... Zo simpel is het...

Heb er voldoende hier in huis gehad (niet alleen van MAG)... 

 

Ik heb thuis 2 Mags een Mag256 en een Mag351 beiden zijn leeg gekocht dus ZONDER een abonnement.

3 uren geleden, ceesv zei:

Kan je wat meer informatie geven?

Die map kan ook remote verwijderd zijn door je provider.

 

Hoe of wie de map heeft verwijderd is dus een raadsel.

Kan nu weinig meer met deze Mag256

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Opnieuw flashen met MAG software via USB.

Wanneer dat niet gaat, was de box toch niet leeg, maar voorzien van provider software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch af of de Mag per definitie een illegaal kastje is. Ze zijn gewoon op de internetplatforms te koop. Zelfs in Duitsland, en dat zegt wat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hiermee doe je een factory settings, zie filmpje.

bij vergeten wachtwoorden enz:

Of dit bakje illegaal is, nee, die is net zo legaal als een enigma2 ontvanger.

Beide zijn natuurlijk wel illegaal te gebruiken, en kan hier dus niet besproken worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen wanneer het bakje door een illegale provider voorzien is van eigen software gaat het opnieuw flashen niet werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen @denToom kan ons vertellen waar hij (te goeder trouw) het kastje gekocht heeft. In dit geval is het ook relevante informatie voor forumleden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk ook zo.. Ik reageerde wat fel uit eigen ervaring en omwille van het feit dat er 2 verlopen portals in zaten.. Een legale provider (if any) zet er maar 1 in...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...