Ga naar inhoud


Winkelwagentje in beeld.


Con

Aanbevolen berichten

een screenshot die een dergelijke melding laat zien zonder dat we weten waar de muispijl op jouw windows is (cel rij of kolom) betekend voor mij helemaal niets

de melding heb ik echter ook wel eens gezien in excel als je van derden access naar excell geconverteerde bestanden gebruikt. convertering met lijken in de kast

 

p.s.

mij valt direct nog te binnen dat een kameraad van mij me eens een dergelijk bestand heeft gestuurd inzake de VVE warmte afrekening om mijn berekeningen te controleren waarbij ik dat toen ook heb gezien. En dat was een database calculatie uit office Access.

aangepast door Tonskidutch
p.s.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou het kunnen dat die scripts in Excel dit probleem veroorzaken, en je dit ook ziet in chrome soms omdat excel op de achtergrond draait op dat moment. ?  Dat lijkt mij op basis van de informatie de meest logische optie.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een script binnen exel zelf zet deze winkelwagen button nooit lukraak ergens op het scherm.

Dan zou het precies in een kolom passen.

Ik ben sterk van mening dat het op de achtergrond uit een browser komt en in het geheugen van de videodriver blijft hangen.

Het fenomeen verschijnt ook in andere programma's en niet specifiek exel.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, kiekiek zei:

 

Ik denk een scriptje wat ergens op een website meedraait, bewust of onbewust.

Dat is zeker mogelijk!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...