Ga naar inhoud


Hoe zoeken vrijgzellen(mannen) de liefde op in deze tijd?


Timm1983

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Timm1983 zei:

Vorige maand begon ik al te werken 5u30 6u tot 14u 14u30, nu deze week werd het wel 7u30 tot 14u

 

Waar moet ik tekenen voor dit soort werktijden?

Dat noemen ze hier een luizenbaantje, ik zit meestal rond 5.00 uur in de auto om rond 6.45 uur op locatie te zijn dan een kop koffie en om 7.00 uur beginnen.

Dan doorwerken tot 16.00 en rond 18.00 uur weer thuis (als er files/ongevallen zijn dan wordt het meestal 18.30 uur of later)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ hallo allemaal,

Ik heb me ondertussen al eens ingeschreven op een datingsite, maar ik zie soms dat vrouwen gebonden zijn, dat wil dus zeggen dat ze nog in een relatie zitten, daar knap ik dus ook van af om tussen iemands relatie te komen, een vrouw kan toch niet van 2 mannen tegelijk genieten, ik stuurde dan gisteren een berichtje naar een vrouw die geen relatie had, zei ze me in het vierde berichtje dat ze nog samen was met haar vriend en kan ik het wel mooi vergeten, daten zou iets moeten zijn voor vrijgezellen. Ik zie wel hoe het daar afloopt, want ik blijf best nog een week of 3 of 4 mooi binnen want in België zijn er iedere dag weer meer  dan 100 besmettingen en ik heb heus geen zin in besmettingen. Ook de vrouwen die liefde aanbieden wil ik best nog wat vermijden om geen besmettingen op te lopen, om daar dan heel de tijd met een maskertje op te zitten, mij niet gezien, mijn leven is wel wat meer dan de liefde alleen.

Zolang ik het nodig vind zal ik van thuis uit blijven verder werken, vanwege meer dan 100 besmettingen per dag, waarom dan niet terug een lockdown invoeren, ineens werd alles weer terug toegelaten, scholen, kappers, café's, restaurants, winkels, dan blijven we mooi maar iedere dag aan meer dan 100 besmettingen zitten, maar ik ga niet de trein op om naar m'n werk te gaan met meer dan 100 besmettingen, ik wil graag nog blijven leven en wil niemand besmetten.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf weg van datingsites, het is hen enkel te doen om de centen (die van u)

Jaren geleden ook ingeschreven geweest, er zitten nogal wat fake profielen tussen, kijk maar eens naar hun beroep, vrijwel allemaal hetzelfde, verpleegster, secretaresse, leerkracht.

Ze wonen allemaal in grootsteden, nooit op het platteland.   

Dan zijn er bij die geen man zoeken maar een sponsor voor hun vakantie trips.

En dan moet je de eisen van sommige dames zien, goed voorkomen, atletisch figuur, sportief actief, minstens 1m85, goed inkomen, eigen woning, houden van exotische reizen en dansen.  

Afknappers: roker, tatoeages, dikke mensen, baard, kalend, drinker, rechts denkend, racisten.

Nou moe!

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ton's oude jeugdfoto's van 70 jaar geleden😆

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

niet helemaal want dan zou ik over de 80~90 zijn

;)

maar het zijn prachtige vrouwen die door "de vrouwen van die tijd zelf" en niet door de mannen tot ster benoemd werden

 

fake internet dating foto's bestonden niet

op een dansles zie je wat voor vlees je in de kuip hebt :grin:

 

  • Bedankt 1

Downpipe - TR700

Mark Night, D. Ramirez, Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Arena zou toch nog wel kunnen?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

op een dansles zie je wat voor vlees je in de kuip hebt :grin:

 

De sauna , dan heb je helemaal prijs met vlees :D;)

 

Datingssite , niet mijn kopje limonade !!

Een vroegere maat heeft of had een datingprofiel , echter hij zette een foto hem & een maat online ,

die dreigde met een rechtszaak als hij die foto niet onmiddellijk erafgooide !!

Toen zette hij een foto van hem & mij op z'n profiel , ik was daar behoorlijk pissed om !!

Ik zei hem dat het zijn account was , maar vond dat ik overdreef , toen heb ik hem

heel duidelijk gezegd dat hij die foto moest verwijderen , anders zou ik die datingsite hierover mailen !!

14 uren geleden, kiekiek zei:

 

Daarom zei ik al eerder: hoe knapper, hoe arroganter ;)

Ik denk niet dat die vroegere maat van me ooit een lief gaat vinden , hem kennende:

=> lelijk , arrogant & nonchalant !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...