Ga naar inhoud


Hoe zoeken vrijgzellen(mannen) de liefde op in deze tijd?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Als vrijgezel wou ik eens weten hoe de rest van de vrijgezellen mannen (25 - 40 jaar) te werk gaat nu, om toch misschien eens de vrouw te kunnen ontmoeten.

Ik ben het bijna meer dan beu, al jaren loop ik rond als een heilige, ik voel me maar net voor één ding nog goed en dat is werken.

Maar naast werken heeft een mens toch ook nood aan een partner en wat liefde.

Begin dit jaar was ik lid op relatieforum maar dit is per 1/7 gestopt, dus sta ik zo een beetje mooi in de kou en wou ik eens polsen bij de vrijgezellen mannen onder ons hoe zij zich voelen of wat ze doen of wat ze al ondernomen hebben om toch maar een vrouw te leren kennen.

Als ik zoek op google naar gratis datingsite's dan moet ik uiteindelijk toch betalen om berichten te sturen, ze bedoelen misschien gratis registreren?

Uiteindelijk heb ik niet zo'n goede ervaringen met datingsite's en heb ik er niet zo veel geduld voor, uiteindelijk draait het toch op niks uit.

Of weet iemand een ander forum over liefde en relaties?

Alvast bedankt

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tja, wordt lid van een vereniging, ga korfballen of bij de fanfare en ontmoet levende mensen.

(maar ik hoor uit mijn omgeving dat iedereen tegenwoordig hun partners leren kennen via internet.)

 

Er waren (zijn) ook groepsreizen voor vrijgezellen waar je toekomstige partners kunt ontmoeten en leren kennen.

 

 

Eerlijk gezegd is dit geen onderwerp voor een technisch forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, mijn vrijgezellentijd ligt ver achter mij. Maar eigenlijk is het steevast hetzelfde: bij iedere generatie weer.. Je moet gewoon mengen met de mensen, spontaan en héél belangrijk, gewoon jezelf blijven. Vrouwen doorzien dat binnen een fractie van een seconde.. Niet té hard van stapel lopen... Uiteindelijk past op ieder potje een dekseltje...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Timm1983, allereerst bedankt dat je zo open durft te zijn op een openbaar forum.

 

Wat ik je als tip kan meegeven is; 'wees jezelf' en dan vooral, 'wees eerlijk naar jezelf toe'.

Vraag jezelf af wat je nu echt wilt.

Dat klinkt raar, maar een "open mind" geeft anderen toegang tot jouw persoonlijkheid.

..en vrouwen zijn daar gevoelig voor.

 

Stel jezelf ook de vraag of je een relatie met jezelf zou willen. ..en wees daar ook eens eerlijk in en bekritiseer jezelf.

Daar is moed voor nodig, maar dat zit wel goed. Je durft voor je gevoelens uit te komen, dus dat is een dikke pluspunt.

 

Wat ook belangrijk is, "ontwikkel jezelf". De gemiddelde vrouw, hoe geëmancipeerd ook, wil toch min of meer een man waar zij tegenop kan kijken.

 

ik kan je talloze tips geven, en geloof mij ik weet waar ik over praat, maar het aller belangrijkste is "wees jezelf" en durf ook echt jezelf te zijn.

Wat anderen over jou zeggen kun je rustig naast je neerleggen, het gaat om jouw leven en zolang jij met jouw leven niemand anders benadeeld, kun jij gewoon jezelf zijn.

Maar ook daar is moed voor nodig, want veel mensen schikken zich naar hun omgeving en doen wat anderen van hen verwachten.

 

Dus als heilige in alle "schijnheiligheid" rondlopen helpt echt niet, want dat ben jij namelijk niet.

Je ware aard komt altijd boven met de tijd en zeg nou eerlijk, jij wilt toch ook weten waar je aan toe bent wanneer je een vrouw tegen komt?

Dat is andersom net zo..

 

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Eerlijk gezegd is dit geen onderwerp voor een technisch forum.

 

Ach waarom niet. We zijn op de wereld om elkaar te helpen, niet waar?

 

Meestal doen we of we verstand hebben van techniek en nu doen we of we verstand van vrouwen hebben 😊

 

@Timm1983

Het goede antwoord kwam van @ceesv.

Kom van je zolderkamertje af (zoals ze bij Geenstijl zeggen). Scheer die pratende k.t van je kin en dat Metallica t-shirt kan echt niet meer! Wat ik bedoel te zeggen, zorg dat je er fris uitziet en kom onder de mensen. Die groepsreizen is ook een goed idee. Een kennis van mij was daar heel succesvol mee. Het bijzondere was dat er in zo'n groep altijd meer vrouwen dan mannen zaten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Timm1983 Een aantal vrienden, zowel man als vrouw, in die leeftijdsgroep, en een beetje ouder, hebben via Tinder een leuke partner gevonden. Ik dacht altijd dat Tinder daar niet de plek voor was, maar blijkbaar wel... Je kan het altijd een kans geven 😉 . Maar het enige wat ik van alle hoorden die via Tinder hun partner hebben ontmoet, is dat het profiel wel een beetje "normaal" moet zijn ingevuld...

Zoals al eerder werd opgemerkt, de uitspraak "op ieder past een dekseltje" klopt. Maar het andere advies van jezelf zijn en vooral eerlijk naar jezelf zijn, dat helpt. En je verwachtingen reëel houden. Dus niet denken dat je volgend jaar rond deze tijd getrouwd bent...

 

Succes ermee...!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het juist wel een onderwerp voor een technisch forum omdat ik (ietwat oude) ervaring heb dat juist techneuten hier tegenaan liepen en lopen. Dat had bij mij vooral te maken met de groep mannen waarmee ik omging, ik had op school en ook later gewoon geen real life vijver. Maar ook de toch wel wat eenzijdige interesse hielp niet...

 

Heb me er uit interesse wat verder in verdiept en het klopt dat tegenwoordig meer relaties via Tinder maar ook bijv. Paiq ontstaan. Dat komt vooral omdat vanaf een bepaalde leeftijd de ontmoetingsmogelijkheden verdwijnen. Ik ken er een aantal in mijn omgeving en dat vergt echt behoorlijk wat doorzettingsvermogen maar dat was het ook in real life, hoewel op een andere manier.

 

Een andere mogelijkheid is via Internet maar dan niet dating sites. Dat is minder direct en meer afhankelijk van toeval denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik heb mijn vrouw ook via een datingsite ontmoet, maar mijn datingprofiel was nu niet echt vrouwvriendelijk en aantrekkelijk.

Ik heb letterlijk verteld in het profiel neergezet zoals het is en zoals de waarheid was op het gebied van daten.

Bovendien was ik niet echt op zoek en was gewoon mijn ongezouten zelf..

Er bleek een vrouw te zijn die door de harde buitenlaag heen prikte en nu vele jaren later heeft ze mij nog steeds onder de duim is het nog steeds gezellig samen. 😁

 

De uitspraak "wanneer je er echt aan toe bent, dan komt hij/zij vanzelf" blijkt ook waar te zijn, maar dan moet en dan echt op de nadruk van 'moet', je echt jezelf durven zijn en jezelf durven laten zien aan de buitenwereld.

 

Er zijn legio mensen die maar een beetje meelopen en iets anders zijn dan zichzelf en zich afvragen waarom ze nog steeds vrijgezel zijn.

Want echt, op elk potje past vast wel ergens een dekseltje.

..maar dan is het belangrijk het juiste potje van het juiste merk te zijn.

 

Dan de opmerking van ODFM; veel techneuten zijn enigszins autistisch.

Dat wil niet zeggen dat het achterlijke debielen zijn, maar deze mensen hebben een andere manier van denken en de realiteit op een andere manier te zien.

Zij denken "out of the box" en zijn tot geweldige dingen in staat, maar er zitten veelal nadelen aan deze inslag en dan met name op sociaal vlak.

Dat geeft een probleem mee want juist op sociaal gebied komen deze technische mensen te kort, in die zin dat zij niet zien dat er vrouwen zijn die wellicht interesse tonen en dit niet duidelijk kunnen interpreteren.

En zelfs wanneer deze vrouwen een techneut treffen waar zij interesse in hebben en dit bij wijze van spreke met een rode spuitbus op een witte muur kenbaar maakt, wordt dat nog niet begrepen.

Dus, het kan lastig zijn, maar de juiste vrouw zal de juiste snaren kunnen raken.....anders is het niet de juiste vrouw.

 

Maar Timm1983, jezelf (durven) zijn is belangrijk en commentaar van de buitenwereld negeren is heel moeilijk en kan zelfs pijnlijk zijn.

Maar het gaat om jouw persoontje, jouw leven en dat alleen door jou geleefd kan worden. Je kunt adviezen en raad aannemen, maar laat jezelf niet omtoveren tot iets waar je niet achter staat.

..en het feit dat je advies vraagt wil zeggen dat je er inmiddels wel aan toe bent, je zal alleen nog even de juiste wegen moeten vinden.

 

Tip: Liegen over je leven werkt niet, opscheppen kan helpen maar dan moet je het wel waar zien te maken ,maar denk er aan dat veel (goede) vrouwen niet materialistisch zijn.

Zij willen een man voor zichzelf, geen player want veel vrouwen zijn zelfstandig.

Oppervlakkige vrouwen vermijden, hoe mooi ze ook zijn, je gaat er niet gelukkig mee worden....ik heb er zat versleten, maar een mooie vrouw aan je zijde bleek voor mij alleen maar een statussymbool en om indruk te maken op vrienden. (die niet onder de indruk waren trouwens)

Hoewel het fantastisch is voor je zelfvertrouwen, je hebt er geen ruk aan en het kost veel geld.

 

-Een teleurstelling in een verwachting kan snel ontstaan en dan maak je een valse start.

-Doe niet wat anderen doen maar volg je eigen gevoel.

 

Ik kan je heel veel vertellen over het technische "spel" tussen man en vrouw, maar dat gaat erg saai worden :D

Ook heb ik tips zat, maar die hoeven niet voor jou te werken. Tenslotte moet jij het doen.

 

..oja, een Mazda MX5 type NB kan enorm helpen.. Dat is een vrouwenmagneet, maar het is de vraag of het iets voor jou is.

 

 

 

 

 

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder respectloos te willen zijn vind ik de vraag echt iets voor de Libelle of andere tijdschriften op tafel bij de kapper.

Waar je kan lezen wat heel belangrijk is. Het nieuwe NU waar je antwoorden voor zoekt.

 

Wat is er veranderd dan "in deze tijd"? NIETS

Dat je moet vragen vooraf of je sex mag hebben en een antwoord moet krijgen was ook al niks nieuws?

 

 

 

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, drz zei:

Dan de opmerking van ODFM; veel techneuten zijn enigszins autistisch.

Dat wil niet zeggen dat het achterlijke debielen zijn, maar deze mensen hebben een andere manier van denken en de realiteit op een andere manier te zien.

Zij denken "out of the box" en zijn tot geweldige dingen in staat, maar er zitten veelal nadelen aan deze inslag en dan met name op sociaal vlak.

Dat geeft een probleem mee want juist op sociaal gebied komen deze technische mensen te kort, in die zin dat zij niet zien dat er vrouwen zijn die wellicht interesse tonen en dit niet duidelijk kunnen interpreteren.

En zelfs wanneer deze vrouwen een techneut treffen waar zij interesse in hebben en dit bij wijze van spreke met een rode spuitbus op een witte muur kenbaar maakt, wordt dat nog niet begrepen.

Dit bedoel ik inderdaad en die laatste zin is treffend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Zonder respectloos te willen zijn vind ik de vraag echt iets voor de Libelle of andere tijdschriften op tafel bij de kapper.

Waar je kan lezen wat heel belangrijk is. Het nieuwe NU waar je antwoorden voor zoekt.

 

Wat is er veranderd dan "in deze tijd"? NIETS

Het staat gewoon in off topic, moet kunnen toch? Ik kan wel een ander forum tippen maar dat is best een uitdaging tussen de leeuwen vrouwen daar.

 

Er is door Internet en smartphones best veel veranderd. Vroegah had je een krant contact advertentie en dan was je een sneu geval. Met de opkomst van Internet dacht ik: Ik zou een moord hebben gedaan dat in mijn vrijgezelle tijd te hebben maar nu denk ik soms dat het een fata morgana is. Na Tinder is de acceptatie van Internet dating normaal geworden.

 

Zelf heb ik aan Internet een aantal waardevolle real life en online (gewone) vriendschappen overgehouden die anders nooit waren ontstaan. Daarom zie ik ook een groot verschil met de "analoge" tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Heette dat niet ZHKH oftewel Zelf Hulp en Kameraden Hulp ;)

Dat klinkt allesbehalve goed😬

 

Militaire dienst was nogal een donkere periode. Een hele week tussen alleen maar mannen in grauwe kleding en dan zaterdagmiddag in de stad🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, OFDM zei:

Dat klinkt allesbehalve goed😬

 

Militaire dienst was nogal een donkere periode. Een hele week tussen alleen maar mannen in grauwe kleding en dan zaterdagmiddag in de stad🤐

 

Hadden wij gelukkig nog een vrouwen peloton op de kazerne ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...