Ga naar inhoud


Hoe zoeken vrijgzellen(mannen) de liefde op in deze tijd?


Timm1983

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, drz zei:

Oppervlakkige vrouwen vermijden, hoe mooi ze ook zijn, je gaat er niet gelukkig mee worden....ik heb er zat versleten, maar een mooie vrouw aan je zijde bleek voor mij alleen maar een statussymbool en om indruk te maken op vrienden. (die niet onder de indruk waren trouwens)

Hoewel het fantastisch is voor je zelfvertrouwen, je hebt er geen ruk aan en het kost veel geld.

 

 

Ik heb ook een tijdje gedate en ik kan alleen maar beamen wat jij zegt drz. Hoe knapper, hoe arroganter en ze vinden zichzelf geweldig. Vaak zijn ze materialistisch, golddigster of hebben ze verkeerde bedoelingen. Maar het hele gedate is voor jezelf al een ontdekkingsreis wat je wil en wat je juist niet wil. Uiteindelijk kwam ik de juiste tegen: leuke meid om te zien met een hartje van goud. Het kan dus wel, maar het heeft tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


21 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Hadden wij gelukkig nog een vrouwen peloton op de kazerne ;)

 

You lucky bastard! Op de basis waar ik werkte slechts 3 vrouwen en alle mannen wisten dat!

 

De technische opleiding ervoor was minstens zo slecht: 1 meid op 8 klassen. Nu schijnt dat andersom ook te bestaan en zelfs wel eens iets gehoord van feesten waar dat samen kwam maar dat heb ik nooit meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Timm1983 zei:

vrijgezellen mannen (25 - 40 jaar)

Hela , ik ben al boven de 50 :(
Ik ben vrijgezel & ben er gelukkig mee :)
Trouwens , ik ben graag alleen , ik kan daarvan zalig genieten 👴👌
Maar ok , ook omwille van mijn handicap , dat is mijn eigen beslissing !!
En ja , ik moet eerst voor mezelf kunnen zorgen !!

Ik heb al samengewoond , met de verkeerde vrouw ,
een foutje waar ik heb uit geleerd dat ik graag alleen woon ,
niet dat vrouwen slecht zijn , absoluut niet , met de juiste is het wel ok , maar ....
de stilte om me heen , thuis , vind ik reuzegezellig :)
Alleen is maar alleen ??
Sommige willen perse iemand om niet alleen te zijn , en dat loopt vaak ook fout !!
Een vroegere maat van me , die flapt letterlijk alles eruit , zeker over zichzelf ,
ik heb hem destijds al meermaals gewaarschuwd dat dat tegen hem kan keren !!
Maar ja , ik ben dan extreem !! En die heeft dus al degelijk botsen gehad (niet vechten) !!
En nog steeds leert die daar niet van !! Hij zei altijd dat ik meer vertrouwen moet hebben !!
En BTW: Die kan zelfs geen enkele vrouw krijgen , en dat ligt puur aan hem !!
Gelukkig zijn we geen maten meer !!
 
4 uren geleden, drz zei:

Er bleek een vrouw te zijn die door de harde buitenlaag heen prikte en nu vele jaren later heeft ze mij nog steeds onder de duim is het nog steeds gezellig samen. 😁

ok 😱

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, cookie monster zei:
Hela , ik ben al boven de 50 :(
Ik ben vrijgezel & ben er gelukkig mee

 

me two :grin:

en heb ook niets te klagen qua liefde

alhoewel jullie dat geen sikkepit aan gaat

 

wat dacht je van al die vrijgezellen Vrouwen op zoek naar liefde "in deze tijd"?

:grin:

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, cookie monster zei:

Ik heb al samengewoond , met de verkeerde vrouw ,
een foutje waar ik heb uit geleerd dat ik graag alleen woon ,

 

 

Begrijpelijk, want een ervaring met een foute vrouw, zorgt er wel voor dat je enorm op je hoede bent. Ik trof dan een dame met een enorme schuldenberg die van plan was van haar schulden af te komen over mijn rug. Ging om bijna 300 k. Heeft me en jaar gekost, maar uiteindelijk wel gewonnen.

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

 

 

wat dacht je van al die vrijgezellen Vrouwen op zoek naar liefde "in deze tijd"?

:grin:

 

Go for it Tonski ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mag niet klagen.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...