Ga naar inhoud


Storing op de site verholpen


Michel

Aanbevolen berichten


@Michel

Toch klopt er iets nog niet,

als ik kijk naar "Wie is er online" staat mijn naam er niet bij.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog eens goed kijken?

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt; misschien heb ik een nieuwe bril nodig.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2021 om 12:12, Michel zei:

Er staat een duidelijk instructie op de pagina als je niet ingelogd bent. Je wachtwoord is niet gewijzigd (door ons).

 

Wij werden er tijdens het update proces mee geconfronteerd en aangezien leden zelf verantwoordelijk zijn voor hun accountgegevens en e-mailadres, zie ik het probleem niet zo. ;) 

 

En toch moest ik mijn wachtwoord veranderen, die was ook wel heel erg simpel, je moest het maar net weten, echter vergeet ik het nu elke keer weer. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat ik bedoel met ' dat is simpelweg niet waar' is dat de wijzigingen onlangs niets hebben gedaan met je wachtwoord. Dat was nog steeds hetzelfde.

 

Sprietje, beetje fout advies 😜

 

Wachtwoord regels:

  1. Als je een wachtwoord kunt onthouden is het te simpel, op een patroon gebaseerd, of gebruik je het voor verschillende doeleinden. Gebruik voor iedere site/toepassing een vooral lang wachtwoord (12+ karakters) zonder woorden die in een woordenboek voorkomen.
  2. Nooit een wachtwoord opschrijven.
  3. Een wachtwoord manager gebruiken en voor iedere site een ander lang en complex wachtwoord opslaan. Gebruik je wachtwood manager met 2FA (two factor authentication) en gebruik voor de manager een lang en complex wachtwoord dat je goed kunt onthouden.

Bijvoorbeeld:

 

IvS4Ahabsfvanf  (Ik vind Sat 4 All het allerbeste satelliet forum van alle Nederlandstalige fora)

 

Michel

 

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...