Ga naar inhoud


Publieke themazenders vanaf nu met nieuwe naamgeving


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De picons liggen al klaar hahaha

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn beeldscherm begint steeds meer overeenkomst te krijgen met de voorruit van mijn wagen....

 

Vol met vignetten en logo's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aangekondigde naamswijziging van de publieke themazenders is vandaag door de NPO doorgevoerd met nieuwe logo's. De grote zenders krijgen na de zomer dan de nieuwe naamgeving.

 

De wijziging heeft voor de kijker verder geen gevolgen. Alle zenders blijven bij de huidige aanbieders te ontvangen op de posities waar dit geval was en de programmering wijzigt ook niet. Op termijn krijgen alle zenders de afkorting van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) in de naam.

Nederland 1 wordt NPO 1

 

Alle acht themakanalen hebben een andere naam gekregen. Kijkers krijgen op apps, de websites maar bijvoorbeeld ook de UPC Horizon box de nieuwe logo's te zien. Zo heet HollandDoc 24 nu NPO Doc en 101TV NPO 101 en Journaal 24 is nu NPO Nieuws. In totaal gaat het om acht naamswijzigingen. Na de zomer volgt de wijziging ook bij Nederland 1, 2 en 3 en de publieke radiozenders en dat is de grootste naamswijziging sinds decennia. Alhoewel de huidige namen een sterk merk vormen is de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) van mening dat de wijziging nodig is voor een betere herkenbaarheid. Radio 1 wordt dan omgedoopt in NPO Radio 1 en de naam Nederland verdwijnt bij de televisiezenders, deze worden NPO 1, 2 en 3. In vrijwel alle Europese landen hebben omroepen altijd al afkortingen gehad zoals BBC, RTE, VRT ,RTBF, NDR, ORF, SRF, RTL, ARD, ZDF, WDR, DR, NRK, SVT, YLE, TVE, RTP en RAI.

 

Bron: TotaalTV: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/15604/publieke-themazenders-vanaf-nu-met-nieuwe-naamgeving.html

 

 

Dus gewoon de oude, zure wijn in nieuwe (100.000 kostende) zakken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LOL!

 

De European Broadcasting Union (EBU) waarschuwde al in februari 2010 voor het inbranden van televisielogo's

 

In Hilversum is onrust ontstaan over de opvallende, felgekleurde logo's van de publieke netten 1, 2 en 3. Die kunnen door inbranden blijvende schade toebrengen aan televisieschermen. In een memo waarschuwt NPO-directeur Frans Klein voor claims van tv-bezitters die zouden kunnen oplopen tot in de miljoenen euro's.

 

https://www.google.de/search?q=logos+npo+transparant+ebu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=_XjFU7ufAs2B_AbjiIDgCQ#channel=sb&q=npo+inbranden+logo%27s&rls=org.mozilla:nl:official&spell=1

 

Een van de redenen waarom ik al jaren niet meer naar SBS6 kijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De eerste 100 uur moet je de plasma die ik in gebruik hebt een beetje voorzichtig behandelen,daarna kunnen ze wel wat verdragen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik uren kijk naar dezelfde zender,blijft de logo op mijn plasma nog nazinderen.

Bepaalde zenders gebruiken dan ook bewegende logo's.

Maar ja,dit heeft eigenlijk niks te maken met naamswijziging.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...