Ga naar inhoud


Canal Digital.se (CONAX) voert een kaartwissel door


waterpas

Aanbevolen berichten

Er wordt door Canal Digital Zweden een nieuwe Conax-card gedistribueerd, activeren voor 18 maart. Als extraatje zijn tot die datum alle

kanalen te zien! Nu nog in Oscam de kaart aan de praat zien te krijgen.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je ons wat meer vertellen over die kaart ? En geldt dit ook voor canal digital norge?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt door Canal Digital Zweden een nieuwe Conax-card gedistribueerd, activeren voor 18 maart. Als extraatje zijn tot die datum alle

kanalen te zien! Nu nog in Oscam de kaart aan de praat zien te krijgen.

Hoi Waterpas,

 

Worden alle kaarten vervangen?

Mijn C+ Sverige kaart (conax) werkt hier prima; en ik heb nog niets gehoord dat mijn kaart zou moeten vervangen worden?

 

Mvg

Alphasat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn CD Sverige kaart werkt ook prima... de laatste wissel dateert hier bij mij van ca 2003. Als je een nieuwe kaart krijgt, heb je inderdaad 14 dagen het hele boeket ter beschikking. Zelf heb ik nog niets gehoord over een wissel. Volgens wat ik op de homepage van CD las, zou je een brief krijgen als jouw kaart gewisseld wordt.

 

Byte av programkort

Har du fått ett brev från Canal Digital om att du ska byta programkort? Här kan du läsa mer om vad du behöver göra.

Idag har vi skickat ut nya programkort till många utav våra kunder. I brevet står det vilket programkort som behöver bytas och hur du ska gå väga för att byta kort.

Observera att det kan ta upp till fem timmar innan det fungerar efter det att kortet satts i digitalboxen. Invänta bild på SVT1 och byt inte kanal innan bilden kommer igång.

Vi ber om ert tålamod och beklagar de eventuella besvär som bytet av programkort har skapat för dig som kund.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brief met de nieuwe kaart zonder enige aankondiging op m'n Zweedse adres toegestuurd gekregen. Als ik inlog op m'n Canal.se account kan ik er ook niets overvinden. De kaart activeren en je kunt kijken, m'n oude kaart werkt ook nog maar enkel voor het huidige abonnement. Voor de Noorse abonnementen weet ik niets van een wijziging. En Sverige, zou je voor de mense die geen Zweeds lezen je "stukje" niet even vertalen? Wel zo attent, niet iedereen is een polyglott.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK waterpas, ik zal het even vertalen... maar ik dacht in een topic over de Zweedse CD dat mensen wel zweeds zouden lezen en verstaan... anders heeft het weinig zin om het pakket te abonneren....

 

Byte av programkort

Har du fått ett brev från Canal Digital om att du ska byta programkort? Här kan du läsa mer om vad du behöver göra.

Idag har vi skickat ut nya programkort till många utav våra kunder. I brevet står det vilket programkort som behöver bytas och hur du ska gå väga för att byta kort.

Observera att det kan ta upp till fem timmar innan det fungerar efter det att kortet satts i digitalboxen. Invänta bild på SVT1 och byt inte kanal innan bilden kommer igång.

Vi ber om ert tålamod och beklagar de eventuella besvär som bytet av programkort har skapat för dig som kund.

 

Smartcardwissel

Heb je een brief van Canal digital ontvangen ivm een kaartwissel? Hier kan je lezen wat je moetdoen.

Vandaag hebben we nieuwe smartcards verstuurd naar vele klanten. In de brief staat welke smartcard vervangen moet worden, en hoe het in zijn werk gaat.

Let op dat het tot 5 uur kan duren voordat de kaart functioneert nadat de kaart in de digitale ontvanger geplaatst is. Wacht op beeld op SVT1 en wissel niet van kanaal voordat het beeld verschijnt.

Wij vragen u om geduld te hebben en verontschuldigen ons als u hinder zou ondervinden die de wissel van smartcard met zich meebrengt voor u als klant.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me wel vinden in je overweging, maar toch fideel dat je het even vertaald

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...