Ga naar inhoud


Foto uploaden gaat niet meer.


columbo

Aanbevolen berichten

Probleempje ,als ik een foto van bijv.223 kb wil uploaden krijg ik iedere keer een fout melding,.

Onder naast Bijlagen   toevoegen staat ,

 

You have exceeded your allotted disk space for attachments.

problemen met uploaden ? prober het met onze basis uploader .

 

 Wat is dit ,ik heb ook de de basis uploader geprobeerd ,maakt niks uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Is hier ook al bekend: KLIK

 

Idd. Is heel vervelend en reeds twee dagen lang. Heb het probleem reeds gemeld aan een moderator op 14 juni !  :(

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Offertes zie ik tegemoet, prijs indicatie, gratis....

 

Allemaal goed en wel beste Johan45 , maar er zijn ook leden die hebben gedoneerd op dit forum ( waaronder ikzelf ) dan verwachten deze leden toch dat er aan dit probleem dat ik bij jou gerapporteerd heb op 14 juni om 18:46 er toch iets aan gedaan wordt. Is het minste wat we mogen vragen dacht ik.... :whistle:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Excuses  voor de storing, onze technici werken hard aan een oplossing.

 

Dank U ! Nu we weten dat de technici van CD bezig zijn om een oplossing te vinden zijn we gerust gesteld. :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen nog een foto geprobeerd te uploaden in het subforum offtopic "hoe een staal constructie berekenen" en ondanks dat het maar een bestandje van een paar Kb was kwam er toch een foutmelding en heb ik maar een linkje geplaatst naar de foto (de editor was op dat moment, zelfde als nu voor dit bericht wazig en kon ik niet gebruiken)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het nog even proberen, moest diep graven maar deze server naar de server gezet, werkt dus weer.

Opslagruimte genoeg, maakt alleen herrie.

post-51681-0-11940900-1403003162_thumb.jpeg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik verwacht dat dit nu opgelost is. Er gold sinds kort een globale upload limiet van 10MB per lid en die heb ik nu in de groep 'leden' weer uitgezet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde, bleek dat ik over de grens zat van 10MB upload, ik had

een kleine 40 MB geupt in de afgelopen 6 jaar.

 

Ik heb hiervoor 3 jaar historie moeten verwijderen en dat is erg zonde

voor het database-gehalte van Sat4all. Voorts krijg je hierdoor erg

veel dode links in de berichtgevingen lijkt mij.

 

Erg jammer.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dat dit nu opgelost is. Er gold sinds kort een globale upload limiet van 10MB per lid en die heb ik nu in de groep 'leden' weer uitgezet.

Misschien een backup opzoeken om mijn gewiste 30MB terug te krijgen? (zie vorig bericht).

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...