Ga naar inhoud


Vallende sterren


leo1949

Aanbevolen berichten

Vandaag zijn er weer vallende sterren te zien de jaarlijkse Geminiden

De Geminiden komen uit het sterrenbeeld Tweelingen.

Dit sterrenbeeld staat bij ons ‘s ochtends boven de westelijke horizon, rechts van de heldere planeet Jupiter

Het maximum ligt rond zo'n 3 uur vannacht.

 

Door deze tijd en dag zouden we er dit jaar dus 2x zoveel kunnen zien als dat er in het echt zijn. :)

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net even buiten gekeken, maar een zwarte bedoening....

Dat komt omdat het donker is...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vallende sterren, net iets voor de 3 G's  :sick:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

...had ik graag gewenst dat al die gene die mij het leven zuur proberen te maken op zijn minst gezegt het heen en weer kunnen krijgen

 

Zomaar even een gedachte hoor, en ik weet totaal niet over wie je het hebt, maar zou het niet beter zijn om te wensen dat deze mensen voortaan alles in het werk stellen om jou het leven te veraangenamen  ;)

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn er weer vallende sterren te zien de jaarlijkse Geminiden

De Geminiden komen uit het sterrenbeeld Tweelingen.

Dit sterrenbeeld staat bij ons ‘s ochtends boven de westelijke horizon, rechts van de heldere planeet Jupiter

Het maximum ligt rond zo'n 3 uur vannacht.

 

Door deze tijd en dag zouden we er dit jaar dus 2x zoveel kunnen zien als dat er in het echt zijn. :)

zal hem eens terug on topic brengen :D

sternschnuppen.jpg

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België zie je ( of moet ik zeggen hoor je .... ) iedere dag "vallende sterren".

Als je er niet naar kijkt ( of luistert .... ) , vallen die enkele dagen later in je brievenbus. :grin:

post-37533-0-05577600-1419077336.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar even een gedachte hoor, en ik weet totaal niet over wie je het hebt, maar zou het niet beter zijn om te wensen dat deze mensen voortaan alles in het werk stellen om jou het leven te veraangenamen  ;)

Het gaat om de dienstkloppers bij de Politie Alcohol test 0,00 ,dan naaien ze wel op een ander verzintzel ,sturen een brief naar CBR ,dan kun een rijvaardigheid test doen ,met lesauto wel teverstaan al weer €250'-mnder in de knip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vier keer aangehouden voor een test, vier keer 0,00 en een vriendelijk "goede reis" gewenst gekregen. Blij dat er politie is.

Sommige parkeerwachten (schijnt net als flitsers geen politie te zijn maar van justitie) denk ik anders over.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...