Ga naar inhoud


Wat een pokke land is dit toch zeg !


1pm

Aanbevolen berichten

IN utrecht ligt weer alles plat van pro rail heb een dochter er staan er zijn bussen ja overvol wacht tijd 4/5 uur die meid moet nog helemaal naar het zuiden komen .

Belastingdients ligt ook alles plat , je kan geen ene moer doen , tjonge wat een land zeg dit noemt zich geciviliseert land !

 

De ene na andere corrupte politici zo gaat dit allemaal hier en geen hond die er zich iets van aantrekt alleen maar lachen wat hebben we het goed hier dan , nu komen die verkeizingen weer tja ben eerlijk ik ken geen hond ervan .

Zo dat was het weer !!!

 

 

1pm

  • Like 2

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja soms regent het op het verkeerde moment.

Een soms gaat er een bovenleiding kapot en dan is men weer afhankelijk van een enkele diesel loc. die in de mottenballen staat.

En dat doen we in Nederland natuurlijk he-le-maal fout.

Het motto moet zijn.

Wat kan doen we direct en het onmogelijke duurt even langer. ;)

 

Neemt niet weg dat het heel vervelend is voor de reizigers die op het moment van de storing afhankelijk van de trein zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens een tijdje in Syrië gaan wonen 1pm, daar ligt werkelijk alles plat.

Dan leer je misschien eens een keer waarderen wat je hier hebt!

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat moet ik daar hier zitte de knappe koppen enz , worde dik betaalt en valt 2 cm sneeuw ligt alles plat .

daarvoor denk ik wil ook iedereen daar weg ik waardeer echt wat we hier hebben maar is zo krom allemaal .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Leer een beetje relativeren.

Ik heb vaak in verre buitenlanden gewerkt en daar leer je de zaken te aanvaarden zoals ze zijn.

Ga eens een tijdje in India kijken, een land met meer als 1 Miljard inwoners wwar iedereen verbaasd is als er uberhaubt iets werkt, dat is pas avontuur, daarna klaag je gegarandeerd niet meer over een trein in Nederland die niet rijdt.

 

En weet je wat ze in Afrika zeggen?

 

Jullie hebben horloges maar wij hebben de tijd! :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Honger in India is geen issue, een hand rijst is altijd te krijgen.

Maar midden in de nacht zie je gezinnen met peuters op vluchtheuvels bij kruisingen slapen.

Naar onze maatstaven kan je zeggen dat er armoede is, In India is dit door de maatschappij normaal en algemeen aanvaard.

 

Op weg naar het vliegveld om 2 uur s 'nachts stonden er jonge mannen met een baby op de arm met een lege melkfles op het raam van de taxi te tikken, ondertussen de baby in zijn arm knijpend zodat die begon te huilen.

Laat je daardoor niet in de maling nemen, het is in scene gezet om buitenlanders geld uit hun zakken te kloppen.

 

Tja, een gebroken bovenleiding in Utrecht, is overmacht.

Er is maar één zekerheid in dit aards bestaan....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je komt en je gaat. En ondertussen maar zeiken. Wat kan mij zo'n trein verrekken: Zolang ze maar niet op elkaar klappen hoeft niemand te zeiken. Je auto heeft ook wel eens een lekke band en dat komt je ook nooit uit.

Toen ik in mijn studententijd nog met openbaar vervoer ging calculeerde ik altijd 1.5 uur extra reistijd in. Het reed toch nooit via dienstregeling. Heb me toen al heilig voorgenomen nooit meer met openbaar vervoer te reizen!

Ik ga nog liever lopen, dan weet je tenminste zeker dat je vooruit komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IN utrecht ligt weer alles plat van pro rail heb een dochter er staan er zijn bussen ja overvol wacht tijd 4/5 uur die meid moet nog helemaal naar het zuiden komen .

Belastingdients ligt ook alles plat , je kan geen ene moer doen , tjonge wat een land zeg dit noemt zich geciviliseert land !

 

De ene na andere corrupte politici zo gaat dit allemaal hier en geen hond die er zich iets van aantrekt alleen maar lachen wat hebben we het goed hier dan , nu komen die verkeizingen weer tja ben eerlijk ik ken geen hond ervan .

Zo dat was het weer !!!

 

 

1pm

Volledig mee eens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu weer met de svb mensen die al maande geen loon kryge . Schandalig is dat met andere landen heb ik niks ik woon in ned , wat ik al zei dit moet een geciviliseert land zyn met alle now how .

in india en die landen allemaal zyn ze zelf schuld !!!

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

ja nu weer met de svb mensen die al maande geen loon kryge . Schandalig is dat met andere landen heb ik niks ik woon in ned , wat ik al zei dit moet een geciviliseert land zyn met alle now how .

in india en die landen allemaal zyn ze zelf schuld !!!

Weet je wat erg is? Dat er in een geciviliseerd land als dit nog steeds mensen zijn die een zin niet eens beginnen met een hooftletter en 'zijn' schrijven met een 'y' ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...