Ga naar inhoud


Hoeveel actieve leden heeft Sat4all?


dvbs

Aanbevolen berichten

Het aantal klanten van CanalDigitaal neemt de laatste jaren af.

Van boven de 1 miljoen abonnees naar rondweg 700.000 nu en dat zal na 1 april 2016 nog beduidend lager worden.

Dit heeft ook gevolgen voor een board zoals Sat4all, de satelliet gerelateerde sub forums gaan minder bezoekers trekken.

Er is in Nederland en België simpelweg minder belangstelling dan voorheen voor TV kijken via de satelliet.

 

 

Er zijn nooit 1 miljoen klanten geweest voor Canal Digitaal, er waren wel 1 miljoen kaarten, dat is wat anders. En ik ben ook benieuwd hoe je aan die 700.000 komt want ze publiceren al jaren geen cijfers. Mijn gok is dan ook meer 300.000-400.000

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na 1 augustus 2014 tellen de Standaard abonnementen van CanalDigitaal niet meer mee.

Ter herinnering, het Standaard abonnement gaf de Nederlandse publieke omroep door.

Ga er maar vanuit dat 700.000 abonnementen momenteel nog aan de ruime kant is...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe bestaat dat allemaal nog steeds, tegenwoordig heb je cardsharing en iptv sharing. Sleuteltjes zijn er ook nog steeds alleen het is wat minder publiek verkrijgbaar.  En als jij je bezig wilt houden met tooltjes om kaarten te bewerken of solderen om bepaalde informatie uit ontvangers te krijgen wat houd je tegen?. Het enige verschil met vroeger is dat er minder over gesproken wordt, wil niet zeggen dat het niet meer speelt. Er is meer open in prive groepjes dan de grote meute weet.

 

Meer dan 5500 actieve leden is nog steeds een mooi aantal en het is zeker niet zo dat satelliet dood is, ik denk wel dat aantal mensen canal digitaal een beetje zat zijn als aanbieder. En het minder interessant is om een schotel te plaatsen. Daarom ben ik van mening dat sat4all zich ook wat breder mag oriënteren. 

 

Sharen is niet echt hobby te noemen, iedereen kan wel ergens wat regelen. Het doel was niet om te kijken, het doel was om de zenders open te krijgen. Vaak een hele dag bezig om een paar uur beeld te hebben. Iedereen hielp elkaar ook waar het maar kon. Voor zover ik weet is er nu niks "open", en je kan sowieso alles ook al van internet plukken dus waarom nog moeilijk doen.

  • Like 1

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het thema herhalingen bekijkt, dan begrijp je dat canal digitaal meer dan een miljoen kijkers had.

sharen was en is geen hobby en als je daar een dag mee bezig was, beste caveman, was u wel erg traag :P

 

niets van dat alles heeft met SatellietTV te maken

SatellietTV is voor zover het de FTA zenders betreft grenzenloos interessant

je moerstaal uit timboektoe horen en zien wat daar op het dorpplein gebeurd + je Engels Duits frans etc verbeteren door het te zien luisteren en te spreken

 

de vrijheid om eens een andere opinie te horen behalve die Dagbladen Journalisten uit de AH en Ikea afhaal lounge

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maar sleutels opsporen, gold kaart proggen, eprom updaten, met J-tag knoeien etc. etc kon ik makkelijk een dagje onder de pannen zijn. En met mij de meeste forumbezoekers destijds (25 jaar geleden weeral  :cry: ).

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben genoopt tot het hebben van een schotel

als ik televisie wil ontvangen. En dat wil ik.

 

Hier geen keuze.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...