Ga naar inhoud


Hoeveel actieve leden heeft Sat4all?


dvbs

Aanbevolen berichten

Na het lezen van "Wat kunnen we voor jullie doen?" ....

 

Mag dat publiekelijk, of liever niet? (indien niet;no hard feelings)

 

actieve he (was een aantal jaar geleden al eens "opgekuist", niet) Nu besef ik wel dat je dat niet zomaar kan zeggen....is uiteraard afhankelijk van de tijdsapanne, inloggen, berichtten toeleveren of gewoon lezen... maar bijv. voor 2015 het aantal gebruikers die eens ingelogd hebben... of houden jullie zulke statistieken niet bij?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Michel, bedankt.

 

Dat zijn toch mooie cijfers, niet? (en zeker veel meer dan ik en Leo :) voor ogen hadden)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

prettig om weten, ik heb altijd gedacht dat er maar één actief lid was #Tonski, :D:grin:

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Vroeger toen illegale dingen nog mochten ... :D

Bedoel je hier wellicht mee: de "sleutel(tjes)" tot succes? :)

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk was dat, eproms in ontvangers solderen, prutsen met tooltjes om een paar uur beeld te krijgen op buitenlandse betaalzenders. Obscure websites om sleutels te bemachtigen. Het was leuk tot de kaartenmaffia zich er mee bemoeide.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk was dat, eproms in ontvangers solderen, prutsen met tooltjes om een paar uur beeld te krijgen op buitenlandse betaalzenders. Obscure websites om sleutels te bemachtigen. Het was leuk tot de kaartenmaffia zich er mee bemoeide.

Inderdaad, dat waren leuke tijden................. Ik moet wel bekennen, dat ik zelf ook veel minder actief ben. Vóór mijn moderator tijd en ook tijdens de moderator tijd besteedde ik toch minstens twee uur per dag aan sat4all. Tegenwoordig sla ik soms een week over......

Enerzijds komt dat ik nu TV kijk via UPC ( Binnen anderhalf jaar nu al hun derde digitale ontvanger ), anderzijds kwam dat ik in een vijf ploegen systeem werkte. Alleen op mijn slaapkamer ( waar ik de meeste tijd de ogen toch dicht heb ) heb ik nog een VU+ duo staan ( de eerste generatie met witte afstandsbediening ).

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat de speeltijd in bepaalde zaken voorbij is, blijft de hobby mij boeien. Helaas, gaan nu veel zaken mijn petje te boven  :(

Het configureren van oscam, en al die leuke tooltjes die ze gebruiken op o.a. raspberry, en andere iptv toepassingen, moet ik wegens te weinig kennis links laten liggen. Ook het financiële speelt een rol. Zolang je onder moeders dak woont, kan je meer € of toen nog Belgische frank en gulden in je hobby investeren.

Vroeger had ik een hobby site hierover, en bereikte soms meer dan 800 bezoekers per dag, tot die bekende, mij een dreigmail stuurde, en de boel heb gesloten.

ik geloof dat ik hier lid was van ongeveer de jaren 2005, en heb 3 of 4 namen gebruikt, vanwege korte onderbrekingen dat ik geen internet had, en de naam niet meer bruikbaar was door niet meer actief e-mail adres.

Toen had toxicq (of hoe was het juist weer geschreven) het board in handen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk was dat, eproms in ontvangers solderen, prutsen met tooltjes om een paar uur beeld te krijgen op buitenlandse betaalzenders. Obscure websites om sleutels te bemachtigen. Het was leuk tot de kaartenmaffia zich er mee bemoeide.

 

In principe bestaat dat allemaal nog steeds, tegenwoordig heb je cardsharing en iptv sharing. Sleuteltjes zijn er ook nog steeds alleen het is wat minder publiek verkrijgbaar.  En als jij je bezig wilt houden met tooltjes om kaarten te bewerken of solderen om bepaalde informatie uit ontvangers te krijgen wat houd je tegen?. Het enige verschil met vroeger is dat er minder over gesproken wordt, wil niet zeggen dat het niet meer speelt. Er is meer open in prive groepjes dan de grote meute weet.

 

Meer dan 5500 actieve leden is nog steeds een mooi aantal en het is zeker niet zo dat satelliet dood is, ik denk wel dat aantal mensen canal digitaal een beetje zat zijn als aanbieder. En het minder interessant is om een schotel te plaatsen. Daarom ben ik van mening dat sat4all zich ook wat breder mag oriënteren. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe bestaat dat allemaal nog steeds, tegenwoordig heb je cardsharing en iptv sharing. Sleuteltjes zijn er ook nog steeds alleen het is wat minder publiek verkrijgbaar.  En als jij je bezig wilt houden met tooltjes om kaarten te bewerken of solderen om bepaalde informatie uit ontvangers te krijgen wat houd je tegen?. Het enige verschil met vroeger is dat er minder over gesproken wordt, wil niet zeggen dat het niet meer speelt. Er is meer open in prive groepjes dan de grote meute weet.

 

Meer dan 5500 actieve leden is nog steeds een mooi aantal en het is zeker niet zo dat satelliet dood is, ik denk wel dat aantal mensen canal digitaal een beetje zat zijn als aanbieder. En het minder interessant is om een schotel te plaatsen. Daarom ben ik van mening dat sat4all zich ook wat breder mag oriënteren.

 

Het is wel zo, dat er veel strenger tegen wordt opgetreden. Wat in den beginne mocht op het internet bij nu, is veel veranderd.

Maar dit zorgt ook een deel,dat onze hobby kapot wordt gemaakt door gesloten bakjes, koppeling kaart met decoder en de ci+.

Als dit standaard wordt, dan denk ik, dat er dan veel leden zullen wegvallen. Hoeveel leden werken er niet met een linux ontvanger? Neem deze eens allemaal weg.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal klanten van CanalDigitaal neemt de laatste jaren af.

Van boven de 1 miljoen abonnees naar rondweg 700.000 nu en dat zal na 1 april 2016 nog beduidend lager worden.

Dit heeft ook gevolgen voor een board zoals Sat4all, de satelliet gerelateerde sub forums gaan minder bezoekers trekken.

Er is in Nederland en België simpelweg minder belangstelling dan voorheen voor TV kijken via de satelliet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Van boven de 1 miljoen abonnees naar rondweg 700.000 nu en dat zal na 1 april 2016 nog beduidend lager worden.

En zo zit je, ongewild, wel met de politiek op de rand van je bord het nieuws te kijken. (mediawet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...