Ga naar inhoud


Na cardsharing internetstreams onder vuur van aanbieders


Sprietje

Aanbevolen berichten

Als het mogelijk was, zou ik best wel een abonnement bij Sky UK willen, maar helaas...

 

En hoe wil je daar naar kijken?

Met een gecastreerde SKYBox?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien denk ik te simpel..

 

Maar geef alles "gratis" door of voor een lage instap basisprijs zie het maar als kijk en luistergeld.

Zet op alle "premium kanalen" een reclamebalk onder en misschien ook boven in het beeld vooral wel opvallend!

Mocht je van die balk(en) af willen?Betaal er dan voor....en dan zijn je balk(en) weg.

 

In mijn geval zou dit werken..daarom kijk ik nooit RTLZ omdat ik helemaal kierewiet wordt van die nieuwsbalk die onderin het beeld mee loopt.

 

Gr.deBuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoiets bestaat al, namelijk het huidige systeem.

Alleen wanneer je eerlijk bent heb je beeld waarvoor je betaalt.

 

Je kan 100% zeker die balken met jou systeem dan ook voor een vriendenprijsje laten verwijderen i.p.v. het volle abonnementsbedrag aan de provider te betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja die voetbalzenders zoals Sky en Fox zorgen voor hun eigen problemen. Wanneer zij niet van die idioot hoge bedragen zouden neer tellen om het live uit te mogen zenden zouden die verwende voetballertjes ook niet zoveel verdienen en de maandbedragen voor live voetbalzenders veel lager zouden zijn. Nu is het zo dat de hele Europese competitie naar de klote is omdat zenders in landen met grote aantallen abbonees nu veel meer kunnen bieden op wedstrijden, gevolg is enorme scheefgroei omdat die voetballertjes in die competities meer veel meer beuren dan in eigen land. Dit werkt die stream en kaartservertjes lekker mee omdat die met lage maandbedragen de hele zooi open donderen. Wanneer we hier in Nederland het hele sport pakket voor 15 euro in de maand zouden kunen krijgen legaal is het zo afgelopen met die servertjes omdat die dan voor een 2 a 3 euro in de maand moeten gaan werken.

Voor filmzenders is het einde nabij met de komst van de smart tv, dat lost vanzelf op en zijn de sky graaiers op dat gebied uitgekakt.

Live wordt door de jeugd ook steeds minder bekeken dus de SBSjes en RTLetjes gaan minder reclame beuren dus wat daar de gevolgen van worden......daar is straks ook geen kaartservertje meer voor nodig.

Op tv gebied gaat zoveel veranderen maar niemand kan zeggen hoe dit gaat lopen.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, mijn Frans is slecht, maar er komen wel bekende namen voor.

Ik heb het niet, dat ze in België geen illegale exploitatie durven doen van sat aanbieders, ik heb het over het coderingssysteem van o.a. de Belgische kabel, die waarschijnlijk oninteressant is dit te kraken.

Sat is een gehele footprint, kabel, een klein gebied.

Hier zal ik toch terug op moeten komen, want blijkbaar heeft een korte tijd alle hd kanalen van telenet opengestaan met een delta cam twin module in een ci+ tv.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...