Ga naar inhoud


advertenties bij sat4all


boudeman

Aanbevolen berichten


Als je pc en andere clean zijn, dan heb je hier helemaal geen last van irriterende reclame.

Hier krijg je voor reclame iets nuttigs terug, wat helemaal niet het geval is bij commerciële rotzooi zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat ik de zondebok ben, en daar kan ik mee leven. Sorry Michel, ik ben het niet met je eens wat je over mijn "gedrag" schrijft... maar dat is uiteraard jouw mening, en die mag jij best hebben. Dat stoort me niet verder. Jij hebt evenveel recht als ik om een eigen mening te hebben, en die te schrijven.

Dat ik meer dan 10 jaar lid ben en de regels ken is correct, maar dat wil niet zeggen dat ik ze allemaal even goed en eerlijk vindt. Ik tolereer de regels omdat de allermeeste leden op dit board allemaal ontzettend aardige mensen zijn die erg veel kennis hebben en die elkaar belangeloos proberen te helpen in de mate van het mogelijke. En dan "moet" je de regels wel accepteren zoals die opgesteld zijn. Dat jij regelmatig de vrede "verstoort" door bot te reageren om vaak onschuldige uitingen van iemand met een eigen mening is jammer, maar overheerst gelukkig niet te veel, en daarom blijf ik hier ook... overal zitten mensen waarmee het niet zo goed klikt, zal ik maar verzoenend zeggen. Wat mij betreft wil ik geen ruzie met je hier op het board, dat heeft niets met sat ontvangst te maken en is het bovendien niet waard om mijn rust te verstoren voor zo iets onbenulligs, en dus laat ik het hier maar bij.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je maakte vervelende suggestieve opmerkingen die als je een beetje logisch kunt nadenken tegen het zeker been zijn van moderators en beheerder.
 

 

 

...en dat op een board waar je er streng op gewezen wordt als je zelf al dan niet bewust een posting schrijft met een zweem van reklame erin.... tja, erg dubbel allemaal, maar ja, als het geld oplevert zijn dingen vaak anders....

 

Waarmee je dus wil suggereren dat wij die reclame gebruiken om er geld aan te verdienen.

Om iets te kunnen verdienen zouden er geen kosten moeten zijn en zou het beheren van deze site niet vreselijk veel tijd moeten kosten.

 

Een lullige opmerking dus zoals je er in 10 jaar kennelijk al meerdere geplaatst hebt, als ik de moderator opmerkingen van deze forum software en de vorige terug lees.

 

Laat dat dan gewoon achterwege. Dat komt dan ook jouw sociale vaardigheden ten goede.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakte vervelende suggestieve opmerkingen die als je een beetje logisch kunt nadenken tegen het zeker been zijn van moderators en beheerder.

 

 

Waarmee je dus wil suggereren dat wij die reclame gebruiken om er geld aan te verdienen.

Om iets te kunnen verdienen zouden er geen kosten moeten zijn en zou het beheren van deze site niet vreselijk veel tijd moeten kosten.

 

Een lullige opmerking dus zoals je er in 10 jaar kennelijk al meerdere geplaatst hebt, als ik de moderator opmerkingen van deze forum software en de vorige terug lees.

 

Laat dat dan gewoon achterwege. Dat komt dan ook jouw sociale vaardigheden ten goede.

Wat ik suggereer is dat als het geld OPLEVERT, de regels anders zijn. Ik zeg niet dat je er daardoor netto geld aan overhoudt, dat weet ik niet, en dus zeg ik dat ook niet. Maar je kan niet ontkennen dat advertenties geld opleveren, anders zou je ze niet plaatsen. Zó gek ben je nou ook weer niet denk ik. Je verdient er inderdaad geld aan, maar ik zeg niet dat het kostendekkend is, of dat je er zelfs winst mee maakt. Dat zeg ik nergens, en die woorden mag je dan ook niet in mijn mond leggen, want dat is totaal onterecht, en zoiets mag gewoon niet. Daar zijn ook regels voor.

Het is dus zeker GEEN lullige opmerking, dit is een volledig onterechte waardering van het geschrevene. Wat ik schreef is volledig correct. Ik zou niet zover willen gaan jouw beschuldiging 'lullig' te noemen,  want dat vind ik gewoon geen nette taal, en dat mag niet volgens je eigen regels... maar ik weet ook weer niet of je die zelf moet toestemmen als beheerder.

 

Dat ik al meer op bepaalde regels/handelingen gereageerd heb is correct. ik heb daar ook nooit spijt van gehad, want alles wat ik gezegd heb is 100% terecht geweest. Ik was nooit beledigend... en alleen het feit dat er akten bijgehouden worden over de leden zegt mij al erg veel over het vertrouwen wat er door de leiding in de forumleden is.

Moderatoren kunnen het ook wel eens mis hebben... en ook moderatoren zijn mensen, die handelen en schrijven vanuit hun eigen inzichten op dat specifieke moment. Ik modereer ook bepaalde forums, Michel, dus ik weet echt wel waarover ik het heb. Net zoals ik nu dingen aan het schrijven ben is dit vanuit een bepaalde situatie. Soms wordt hier het bloed vanonder je nagels vandaan gehaald, terwijl dat helemaal niet nodig is.  Het is hier geen kamp met strafgevangenen wat geleid moet worden met strakke hand, ik dacht altijd dat dit een forum was waar mensen elkaar konden helpen op vrijwillige basis.

Dat hier erg veel eervolle mensen hun tijd willen spenderen om het niet uit de hand te laten lopen, waardeer ik. Zeer zelfs. Maar dat men Roomser dan de Paus wil zijn schiet soms wel eens in het verkeerde keelgat. De manier waarop  iets gezegd wordt draagt daar ook aan bij...  

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

... Ik modereer ook bepaalde forums, Michel, dus ik weet echt wel waarover ik het heb. Net zoals ik nu dingen aan het schrijven ben is dit vanuit een bepaalde situatie. Soms wordt hier het bloed vanonder je nagels vandaan gehaald, terwijl dat helemaal niet nodig is.  Het is hier geen kamp met strafgevangenen wat geleid moet worden met strakke hand, ik dacht altijd dat dit een forum was waar mensen elkaar konden helpen op vrijwillige basis.

Dat hier erg veel eervolle mensen hun tijd willen spenderen om het niet uit de hand te laten lopen, waardeer ik. Zeer zelfs. Maar dat men Roomser dan de Paus wil zijn schiet soms wel eens in het verkeerde keelgat. De manier waarop  iets gezegd wordt draagt daar ook aan bij...  

 

Als je inderdaad zou weten waar je hebt over hebt zou je de lullige opmerkingen over met name de reclame achterwege laten. Om een forum succesvol overeind te houden heb je namelijk vrijwilligers nodig en door de lullige opmerkingen zoals jij ze plaatst heeft niemand nog zin om vrijwilliger te zijn. Dan houd een forum op en vraag ik mij niet langer af wie daar debet aan is.

 

We kennen jouw mening over die advertenties nu inmiddels wel. Feit is dat jij meerdere keren volledig terecht op onze regels gewezen bent omdat je links naar webwinkels plaatste in je berichten en dat laat je kennelijk maar niet los.

 

Feit is dat er hier regels gelden en jij die meermaals niet respecteerde. Dan is er echt maar één fout en dat ben je zelf.

 

Dan kan je ofwel:

 

1. eindeloos er over door blijven zeveren zoals jij doet

2. weg blijven.

3. het slikken en vergeten.

 

Wat je ook doet, optie 1 kennen we inmiddels wel, dus zou je die vanaf nu achterwege willen laten?

 

B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...