Ga naar inhoud


advertenties bij sat4all


boudeman

Aanbevolen berichten

Als ik sat4all open met de PC en Windows Explorer zie ik nauwelijks een toegevoegde advertentie. Als ik sat4all daarentegen open met de ipad en Google Chrome zie ik wel advertenties. Het vreemde is dat het bijna altijd dezelfde advertenties zijn (je geld beleggen in het buitenland met hoge opbrengst). En in dat onderwerp ben ik totaal niet geinteresseerd.

Denkt Google dat ik geld heb? Waarom altijd dezelfde advertentie en nooit eens wat anders? En vooral: waarom deze geldads bij sat4all en niet bij de andere websites die ik oproep?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha boudeman, waarschijnlijk kijkt google rechtstreeks bij je bank, en zien ze dat deze advertenties de moeite waard zullen zijn ;)

Maar alle gekheid op een stokje...  hier wisselen de advertenties wel, maar ze hebben uiteraard nooit iets met mijn interessen te maken. het zijn gewoon irritante reklame's, en dat op een board waar je er streng op gewezen wordt als je zelf al dan niet bewust een posting schrijft met een zweem van reklame erin.... tja, erg dubbel allemaal, maar ja, als het geld oplevert zijn dingen vaak anders.... dat is overal en altijd zo.

Ik probeer er maar overheen te kijken... het is als commerciele tv, daar heb je ook erg vaak dezelfde reklame :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag ook gewoon jaarlijks geld doneren om de kosten te dekken, dan kan Google adds achterwege blijven.

Een forum in de lucht houden kost nu eenmaal geld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Haha boudeman, waarschijnlijk kijkt google rechtstreeks bij je bank, en zien ze dat deze advertenties de moeite waard zullen zijn ;)

Maar alle gekheid op een stokje...  hier wisselen de advertenties wel, maar ze hebben uiteraard nooit iets met mijn interessen te maken. het zijn gewoon irritante reklame's, en dat op een board waar je er streng op gewezen wordt als je zelf al dan niet bewust een posting schrijft met een zweem van reklame erin.... tja, erg dubbel allemaal, maar ja, als het geld oplevert zijn dingen vaak anders.... dat is overal en altijd zo.

Ik probeer er maar overheen te kijken... het is als commerciele tv, daar heb je ook erg vaak dezelfde reklame :)

 

Als je de advertenties hier 'IRRITANT' vind, dan spoor je naar mijn mening niet helemaal.

 

Er staat een kleine banner bovenaan, een banner uiterst recht en één banner onder het eerste bericht van ieder draadje.

Er staat nergens reclame in de weg van teksten, je ziet geen pop-ups en je ziet geen nag-screens die je weg moet klikken, hetgeen ieder normaal mens wel als IRRITANT betracht.

Misschien iets minder aanstellen, in plaats van dergelijke negatieve opmerkingen waar je nergens mee komt ;)

 

Mocht je het echt zo irritant vinden, dan kan ik je mijn bankrekening geven zodat je alle jaarlijks gemaakte kosten kunt compenseren. Uiteraard kan je ook gewoon weg blijven. Dat werkt ook perfect.

 

Je kunt eventueel ook de netwerkstekker uit je modem trekken, dan heb je zeker geen last meer van reclame via email of browser en kan je jezelf al die irritatie besparen. :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet zozeer dat de advertenties irritant zijn maar wel de inhoud.

Geloof er niets van dat je out of the blue advertenties over investeren in het buitenland krijgt

Advertenties die ik momenteel krijg gaan over beveiligde communicatie en microsoft windows 10.

Laat ik nu net daarop de laatste tijd veel "gegoogled" hebben.

Toen ik bezig was met een vervangende auto gingen die advertenties over autos...

Het is wel duidelijk dat er flink gezocht en bezocht wordt op thema investeringen/buitenland/geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de advertenties hier 'IRRITANT' vind, dan spoor je naar mijn mening niet helemaal.

Er staat een kleine banner bovenaan, een banner uiterst recht en één banner onder het eerste bericht van ieder draadje.

Er staat nergens reclame in de weg van teksten, je ziet geen pop-ups en je ziet geen nag-screens die je weg moet klikken, hetgeen ieder normaal mens wel als IRRITANT betracht.

Misschien iets minder aanstellen, in plaats van dergelijke negatieve opmerkingen waar je nergens mee komt ;)

Mocht je het echt zo irritant vinden, dan kan ik je mijn bankrekening geven zodat je alle jaarlijks gemaakte kosten kunt compenseren. Uiteraard kan je ook gewoon weg blijven. Dat werkt ook perfect.

Je kunt eventueel ook de netwerkstekker uit je modem trekken, dan heb je zeker geen last meer van reclame via email of browser en kan je jezelf al die irritatie besparen.

----------------------------------------------------

Toch even mijn bericht goed lezen. Het woord irritant of irritatie heb ik niet gebruikt. Er staat dat ik mij VERBAAS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sverige schreef op 15 Aug 2015 - 08:55:

 

Het antwoord van Michel en mij is ook niet op jou gericht, maar op Sverige

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord van Michel en mij is ook niet op jou gericht

---------------------------------------------------------

Gelukkig, ik schrok al. Maar in dit verband toch het volgende:

Een tijd geleden stonk ik erin toen Google, bijna onzichtbaar in de hoofdtekst van een Website, een ad geplaatst had. Helemaal embedded in de lopende tekst in een vergelijkbaar format. Kennelijk een nieuwe policy, want ik was gewend boven, onder of opzij van een Website en dan niet moeilijk als ad te onderkennen en eventueel langs te lezen. 

Met googelen (sic!) vond ik een site, waarin iemand zich over de embedded ads zodanig opwond dat hij een oplossing is gaan zoeken (aanpassing van de hosts file in Windows). Dit blijkt te werken: rust op de Windows PC en uiteraard geen rust op de tablet bij het surfen.

Om de inkomsten/financiele support van sat4all niet nadelig te beinvloeden, geef ik nog even de link niet door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoef je ook niet door te geven. Dergelijke oplossingen worden te kust en te keur aangereikt.

Ad blockers zijn voor sommige websites absoluut zinvol maar dat geldt beslist niet voor xs4all.

Sterker nog, ik werk niet met een adblocker. Als een website mij te veel reclame "in my face" gooit (popup/overlays) dan bezoek ik die gewoon *niet* meer. Blijkbaar is daar de reclame inkomsten belangrijker dan de content.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slaat inderdaad op wat ik schreef, en ik heb het recht een avertentie irritant te vinden als ik dat wil. ik hoef me voor die mening niet te laten schofferen vind ik....

de ads staan inderdaad niet over de berichten, maar vaak zijn ze gewoon irritant omwille van de wisselende kleuren etc, en ik hou niet van idiote advertenties in een forum, of op eender welke andere website.

En Michel, IK stel me helemaal niet aan, jij wel als je zo een ongefundeerd antwoord geeft op mensen die maar even van jouw zienswijze afwijken. Jammer is dat. Je sociale vaardigheden zijn blijkbaar niet helemaal ontwikkeld als ik je reactie nog eens een 2e keer herlees... je kan mensen ook opeen iets positievere manier jouw visie duidelijk  maken 

Desondanks begrijp ik dat een forum in de lucht houden geld kost, dat weet ik erg goed... en dat je dat geld probeert binnen te halen dmv advertenties is jouw goed recht, daar ga ik niet over, maar ik mag een advertentie wel irritant vinden.... en irritant wil zeggen niet leuk, maar nog we te doen... zoals the parasol schrijft, is het "TE" dan bezoek ik die websites ook niet meer, en laat ze links liggen.

Adblockers gebruik ik ook niet, omdat je daardoor meer van je privacy verliest dan gewoon over de advertentie heen proberen te kijken. 

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan moet je niet zo'n hufterige opmerking plaatsen, dan krijg je ook geen pittig antwoord. Wie de bal kaatst....

 

het zijn gewoon irritante reklame's, en dat op een board waar je er streng op gewezen wordt als je zelf al dan niet bewust een posting schrijft met een zweem van reklame erin.... tja, erg dubbel allemaal, maar ja, als het geld oplevert zijn dingen vaak anders.... dat is overal en altijd zo.

 

Jij weet na 10 jaar sat4all bezoeken best waarom er banners zijn en ook weet jij dat die banners niet IN berichten staan, maar op de website.

In onze regels staat duidelijk dat je in berichten op dit forum geen reclame mag maken. Dat is wegens een zeer gerechtvaardigde reden. Niets verbiedt ons echter om op de website willekeurige reclame banners weer te geven om daarmee onze kosten te dekken.

 

Steeds opnieuw opmerkingen maken over die banners, zoals jij doet, is pure hufterigheid en dat heeft niets met opbouwende kritiek of het zelfs fatsoenlijk ventileren van je mening te maken. Die kennen we na 10 jaar immers wel.

 

Kijk eerst naar je eigen 'sociale vaardigheden' voordat je er een ander op gaat wijzen! Zo lekker leest jouw bovenstaande reactie namelijk ook niet weg voor de beheerder en moderators van dit forum, die zeer veel vrije tijd belangeloos in dit forum steken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als ik sat4all open met de PC en Windows Explorer zie ik nauwelijks een toegevoegde advertentie. Als ik sat4all daarentegen open met de ipad en Google Chrome zie ik wel advertenties. Het vreemde is dat het bijna altijd dezelfde advertenties zijn (je geld beleggen in het buitenland met hoge opbrengst). En in dat onderwerp ben ik totaal niet geinteresseerd.

Denkt Google dat ik geld heb? Waarom altijd dezelfde advertentie en nooit eens wat anders? En vooral: waarom deze geldads bij sat4all en niet bij de andere websites die ik oproep?

 

Boudeman, het bovenstaande is een citaat. Daarmee moge het nu duidelijk zijn dat ik dit keer wel op JOUW bericht reageer. ;)

 

Leer het citeren even correct toe te passen, je berichten worden zo namelijk tamelijk onleesbaar.

 

Mits google een cookie mag plaatsen van jouw browser, zal Google Ads jouw surfgedrag aan de hand van een anoniem profiel 'volgen' en zo advertenties aan jouw interesse (of iemand anders die achter jou PC zit) aanpassen.

Blokkeer je die cookies zal google geen relevante advertenties laten zien, maar dan is het ook daadwerkelijk steeds iets anders en niet steeds financiële reclame. Iemand heeft dus wel degelijk op jouw PC recentelijk naar dergelijke zaken gezocht. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...