Ga naar inhoud


Mezzo SD pic Mezzo live HD


goodLUCk1951

Aanbevolen berichten


  • Moderator

In ieder geval gaat de zender bij mij niet open, dus hij wordt wel gecodeerd als de HD versie, met extra protectie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo live HD kun je niet ontvangen via canaldigitaal. Mezzo HD is een opgeschaalde versie van Mezzo waardoor de beeldkwaliteit ipv slecht, matig is. Met HD heeft het niets van doen.

Mezzo Live HD gaat bij mij open op dezelfde transponder als Mezzo HD. Zelfde programma. Waarom weet ik niet.

En ik deel je mening niet dat de beeldkwaliteit matig is. Over het algemeen vind ik de HD kwaliteit van Franse zenders best goed.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Foutje in je zenderlijst?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo Live HD gaat bij mij open op dezelfde transponder als Mezzo HD. Zelfde programma. Waarom weet ik niet.

MEZZO LIVE HD zit helemaal niet op dezelfde transponder als MEZZO HD.

 

 

Foutje in je zenderlijst?

Dat denk ik niet. Bij handmatig inlezen? 

Toch een foutje in jouw zenderlijst (fastscan?). Om geen fouten in de zenderlijst te hebben, kan je bij een handmatige (transponder) scan best kiezen om de oude gegevens te wissen.

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga ervan uit in een verleden deze pids toebehoord hebben aan die oude naam.

Nu is de zendernaam gewijzigd bij gelijkblijvende pids en staat zowel de actuele zender onder de oude als de nieuwe naam in de lijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MEZZO LIVE HD zit helemaal niet op dezelfde transponder als MEZZO HD.

 

 

Toch een foutje in jouw zenderlijst (fastscan?). Om geen fouten in de zenderlijst te hebben, kan je bij een handmatige (transponder) scan best kiezen om de oude gegevens te wissen.

Ik maak geen gebruik van de Fastscanlijst, maar voer altijd alle gecodeerde transponders handmatig in.

Daarvoor wis ik altijd de oude gegevens.

 

Dus ik denk dat ceesv  het bij het rechte eind heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

MezzoHD en MezoLiveHD veschillen in programering en bovendien is MezzoHD geen echte HD 1440x 1080. MezzoLiveHD is in 1920x1080 en in Nederland nergens beschikbaar.  Je moet over een Spaanse kaart van Movistar ( 19835V MPEG4 ) of van CSAT France ( 12440V MPEG4 ) beschikken om deze te kunnen ontvangen. Verder ook op een aantal andere satellieten w.o. 9E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...